For en dag....

MissManga2014

Glad i forumet
Har kastet opp siden jeg sto opp imorrest... ;o
prøvd og spist mye forskjellig og drikke men alt kommer opp igjen :(
har nå drukket en varm kopp med kakao, som er berga *bank i bordet* lyst på potetmos og ketchup faktisk mn orker ikke å lage meg det om det bare kommer opp heh..
Noen som har noe tips på hva som kan hjelpe?

Få andre til å lage mat til deg, jeg brekker meg nesten bare om jeg nærmer kjøkkenet.. Det som fungerer for meg er rett i koppen tomatsuppe (uten kjøtt), ta små slurker og ikke hele på en gang (er nesten to måltid for meg den). Potetmos har jeg også spist bittelitt av. Ta små slurker med drikke, ikke drikk et halvt glass om gangen. Huff, føler med deg, sliter med kvalme selv. Men for meg har sykemeldig, omtrent sengeliggende og at jeg ikke lager noe mat selv hjulpet litt. Lykke til :)

Få andre til å lage mat til deg, jeg brekker meg nesten bare om jeg nærmer kjøkkenet.. Det som fungerer for meg er rett i koppen tomatsuppe (uten kjøtt), ta små slurker og ikke hele på en gang (er nesten to måltid for meg den). Potetmos har jeg også spist bittelitt av. Ta små slurker med drikke, ikke drikk et halvt glass om gangen. Huff, føler med deg, sliter med kvalme selv. Men for meg har sykemeldig, omtrent sengeliggende og at jeg ikke lager noe mat selv hjulpet litt. Lykke til :)
Fikk lyst på tomatsuppe jeg også... greia er at jeg nå bor alene med mine 2 barn.. så det er jeg som er nødt til og lage mat... :-/ kjæresten flytter hit snart, så da blir det bedre.. utrolig slitsomt altså! pleier ikke å ha det så ille heller men... men tror jeg skal prøve og lage meg tomatsuppe jeg også :D

Huff, nei ikke greit når du er alene! Blir bedre når kjæresten din kommer da :) Hvis du har andre i nærheten hadde jeg spurt de (familie, gode venner), men det er det jo ikke sikkert at du har :) Lykke til i alle fall!

Vil også anbefale popcorn!! Salte varme popcorn smaker godt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil også anbefale popcorn!! Salte varme popcorn smaker godt :)

Hadde jeg hatt det hadde jeg spist det også tenker jeg..prøver og lage meg mat nå å se hvordan det går... er jo så sulten at jeg blir svimmel her jeg sitter :(

Hadde jeg hatt det hadde jeg spist det også tenker jeg..prøver og lage meg mat nå å se hvordan det går... er jo så sulten at jeg blir svimmel her jeg sitter :(

Huff vet hvordan du har det :( Ikke noe gøy! Håper du får i deg mat :)

Smoothie funka fjell i forrige svangerskap da jeg kasta opp så mye at de vurderte innleggelse. Kjempegodt og ikke minst kjempe bra for kroppen. :D

Smoothie funka fjell i forrige svangerskap da jeg kasta opp så mye at de vurderte innleggelse. Kjempegodt og ikke minst kjempe bra for kroppen. :D
Har tenkt på det også faktisk, men har ikke noe her hjemme og orka ikke å sette ungene i bilen å kjøre i denne formen... men får handle inn litt imorgen sånn at jeg har mere å velge mellom :D
Huff jeg var innlagt flere ganger når jeg venta førstemann... det håper jeg at jeg unngår denne gangen :)

Har tenkt på det også faktisk, men har ikke noe her hjemme og orka ikke å sette ungene i bilen å kjøre i denne formen... men får handle inn litt imorgen sånn at jeg har mere å velge mellom :D
Huff jeg var innlagt flere ganger når jeg venta førstemann... det håper jeg at jeg unngår denne gangen :)
Satser på færre sykehusopphold dette svangerskapet jeg også. Fra uke 31 til jeg fødte var jeg inn en gang i uka med kraftige modningsrier. Hver gang jeg kom så sukket de oppgitt og sa bare: "Ja, du vet hvor du skal.." Måtte le av de til tider. :p

Her sitter jeg å eter salt potetgull å dip. Disse tablettene funker delvis.:-)

Men . Ååf.. jeg trøster dere alle som har denne kvalmen å spyinga..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Satser på færre sykehusopphold dette svangerskapet jeg også. Fra uke 31 til jeg fødte var jeg inn en gang i uka med kraftige modningsrier. Hver gang jeg kom så sukket de oppgitt og sa bare: "Ja, du vet hvor du skal.." Måtte le av de til tider. :p
Haha såppass ja.. huff har hatt tøffe svangerskap begge gangene..håper dette blir litt bedre :)

afipran - resept belagt.

det er mitt siste håp til neste fredag- hvis ikke blir jeg lagt inn på sykehuset ;) heh

Haha såppass ja.. huff har hatt tøffe svangerskap begge gangene..håper dette blir litt bedre :)
Håper på ett lettere svangerskap denne gangen jeg også. :) Er 7+4 i dag og ingen kvalme enda! :D Krysser fingrene for oss to at vi får enkle svangerskap denne gangen. ;)

til min store glede er det jo stikkpille form.- for å være sikker på at de holder seg der inne. å jeg er værre enn mine barn når det kommer til disse stikkpille greiene...

Back
Topp