For en dag :(

Mari Mamma

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Eg skal på samtale og ultralyd i morgen og gruer med så grådig :( Opplevelsene eg har hatt det siste året gjør at frykten min for enda en ma tar helt overhånd :( eg skjelver, griner, har hjertebank og er i generelt dårlig fatning.... uff..eg måtte bare få det ut!!!!!

Huff, ikke nå morsomt å ha det sånn! Men blir sikkert å gå kjempe bra, prøv å tenke positivt! Masse lykke til, klem :-)

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :-)

Lykke til =) Prøv å tenke positive tanker.

Stakkars deg :( Jeg kjenner meg så godt igjen, skal på UL nå på onsdag. Har opplevd 1 SA og 2 MA siden juni-12.
Hvor langt er du påvei nå da? Og hvordan føler du deg? Jeg er 10+6 og fikk se en sprell levende krabat 8+6, det hjalp. Men jeg var jo helt ødelagt før den UL, og er nervøs for onsdag nå også.

Hvor mange MA har du hatt da? Husk at dette svangerskapet er helt uavhengig av de andre, og det er mer vanlig at det går bra enn at du opplever en MA. Oddsen er på din side <3 Lykke til, skal tenke på deg og sende gode vibber :)

Jeg skal kl 20 i dag og jeg gruer meg veldig jeg også, tenk om det ikke er noe der eller at det ikke er i live.....

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

eg er 8+1 (tickeren er feil). eg har ingen spesielle symptomer, utenom vonde pupper og fine ledd ( har leddgikt og eg blir bra når eg er gravid), altså burde vært nok tydelige symptomer.. men hvor er kvalmen som eg har hatt med alle andre!!! det er første bekymring..selvom ALLE tester eg tar viser tydelig gravid!

Eg har hatt 2 sa, en senabort av jenta mi i uke 20 pga trisomi 13 :( :(, og så MA før påske i uke 13. Kroppen min ordner ikke opp selv...det som er problemet. Eg får veldig god hjelp denne gangen, så imorgen skal eg først på samtale på medisinsk-genetisk poliklinikk og så ultralyd etterpå... Eg har et ørlite håp om et bankende lite hjerte <3 <3

Tusen takk for gode tanker, dere er gode <3

Usj det høres ikke noe bra ut! Godt du får ul da, det hjelper vel på? Så slipper du å gå i usikkerhet. Men skjønner du er nervøs. Lykke til!

Jeg skal kl 20 i dag og jeg gruer meg veldig jeg også, tenk om det ikke er noe der eller at det ikke er i live.....

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)

krysser alt eg har for et lite fint bankende hjerte <3

Dette går nok bra skal du se:) krysser fingrene for deg! Lykke til!

Termin 9. februar med første frøet:)

Dette går nok fint skal du se ;)
Skjønner godt at du blir litt nervøs mtp det du har vært gjennom.
du får prøve å slappe av så godt du kan og ikke stresse..
Masse lykke til :)

Forstår angsten din. Masse masse lykke til. Krysser alt!! <3

Back
Topp