For en dag

Babyx7

Forumet er livet
Var på samtale med lege på sykehuset idag fordi jeg vil ha keisersnitt. Var andre samtalen, og fikk ikke idag heller[:(] Men han legen lovte meg den beste mulig fødsel. Skulle få akupunktur, lystgass, ligge i badekar, morfin; med andre ord nesten hva som helst[:)] Vil jo ikke det; vil ha keisersnitt[:(]

Har hatt maserier i 4 netter nå, som har holdt på noen timer hver natt. Orker ikke holde på slik lenger. Fikk resept på bricanyl og på sovemedisiner, og fikk time igjen på føden 1 uke før termin, og da skulle de kanskje sette meg igang [:)] Orker ikke holde på slik i flere uker til[:(][:(][:(] Orker ikke mer nå [:(][:(][:(]

Var oxo på ultralyd idag, og tassen veier visst hele 3400g allerede. Hjelp, hvor stor kommer han til og bli?

Hei sann, hvorfor vil du ha KS da? Har du hatt det før? Jeg skulle ønske jeg kunne føde normalt, for det er jo det beste både for meg selv og for barnet. Men jeg har hatt 2 KS. Første og tredje gang. 2 mann fødde jeg normalt. Var hasteks 1 gang og planlagt 2 gang. Begge lå i sete. Dessuten så kommer man seg nesten med det samme etter en vanlig fødsel. Tenk på alt du må ta hensyn til ved et KS. Det er ganske tøft i begynnelsen, så jeg gruer meg veldig, fordi jeg ikke har så mange rundt meg som kan hjelpe meg med de daglige tingen. Men uansett hva det skulle bli, så ønsker jeg deg lykke til[:)]

Skjønner GODT åssen du har det..Jeg har ikke sovet skikkelig på mange dager... Kjipe greier altså.tenk om fødselen sku starte så har man ikke energi igjen til fødselen..Off..

Hvorfor ønsker du KS?

ORIGINAL: madonna

Hvorfor ønsker du KS?

Fordi jeg har problemer med ryggen. Har hatt problemer med ryggen helt siden jeg skulle ha Madeleine, og de skulle sette epidural. Stakk maaange ganger, og traff aldri. Så ut som ei nålepute etterpå [:(]

Jeg har også ryggproblemer og er operert i begge hoftene på grunn av hofteleddsdysplasi da jeg var 19 og 20 år gammel. Men jeg klarte jo fint å føde en gutt på nesten 5 kg for det. Man får jo bra oppfølgning av legene/jordmødre og de smertestillende man vil ha. Var jeg deg så hadde jeg gått for en normal fødsel. Mye bedre for deg og barnet. Klart det er vondt når det står på som værst. Men det er jo over når babyen er kommet ut. Vet hva jeg snakker om. KS er ikke å anbefale så lenge man ikke har behov for det. Risikofylt er det også... Legene vet nok hva de gjør når de ikke vil at du skal ha KS...[8|]

Back
Topp