For en dag..

Morena

Gift med forumet
Nikolai var sååå snill i dag morres og sov så jeg fikk dusjet og rydda litt, men så har det bare blitt værre og værre..
Han gråter når jeg legger han fra meg, han gråter i armene mine, skal ha pupp heeele tiden.. Tror det er en gang i dag det har gått 3 timer mellom måltidet. Han har spist, skiftet bleie sovet i 45min-1time så er det påan igjen [:'(] Er så ufattelig sliten [:(] Ikke virker det som om han har vondt noensteder heller, han er bare forbanna.. hehe! Synes så synd på han når han gjesper og raser for han er jo egentlig kjempe trøtt stakkar.. Men er ingenting som funker. Våkener etter en liten stund uanset...

Dagens lille utbrudd fra meg... Har i det minste bakt muffins jeg skal kose meg med når han sovner for natta..

Uff, hørtes ut som en tøff dag.. Har dessverre ingen råd å komme med men sender deg en stoooor klem!

Tusen takk for klemmer! [:)]
Nå sover han ved puppen samtidig som han spiser.. Har hengt her snart en time nå... Men han gråter værtfall ikke..

sniker:

han har ikke økedøgn da? siden han spiser så ofte.. de døgnene kan være tøffe, men går heldigvis over..

ORIGINAL: eiramena

Nikolai var sååå snill i dag morres og sov så jeg fikk dusjet og rydda litt, men så har det bare blitt værre og værre..
Han gråter når jeg legger han fra meg, han gråter i armene mine, skal ha pupp heeele tiden.. Tror det er en gang i dag det har gått 3 timer mellom måltidet. Han har spist, skiftet bleie sovet i 45min-1time så er det påan igjen [:'(] Er så ufattelig sliten [:(] Ikke virker det som om han har vondt noensteder heller, han er bare forbanna.. hehe! Synes så synd på han når han gjesper og raser for han er jo egentlig kjempe trøtt stakkar.. Men er ingenting som funker. Våkener etter en liten stund uanset...

Dagens lille utbrudd fra meg... Har i det minste bakt muffins jeg skal kose meg med når han sovner for natta..

Akkurat en slik dag hadde lillegutten min i går..[&:] Som jeg skulle skrevet det selv i går altså..
Uff, så sliten man blir på slike dager! Jeg er ganske sikker på at lillegutt hadde økedag da, for han hang i puppen omtrent konstant.
Men i dag har det vært helt annerledes, og lillegutt har vært like rolig og fornøyd som han pleier, og sovet masse [:)]

Håper dere får en bedre dag i morgen![:D] Sender en klem!

ORIGINAL: Rutla

sniker:

han har ikke økedøgn da? siden han spiser så ofte.. de døgnene kan være tøffe, men går heldigvis over..

Har en mistanke om det ja [&:] Nå sover han ENDELIG! etter nesten en time ved puppen.... Håper han sover mer enn 45min denne gangen..

Back
Topp