For en dag <3

MyFairytale <3

Glad i forumet
Først og fremst er det fantastik vær om dagen, og da blir man jo så glaaaaad :happy093
I tillegg hadde vi fått hentelapp på vognpakka vi har bestilt (bare to dager etter at den var kommet inn på lager igjen) Og vogna var kjempefin!! Mye finere enn vi hadde forventet! :gen014
Jeg møtte også ei venninne i dag som jeg ikke har sett på lenge, og hun hadde med seg 3 fulle poser med babyklær og utstyr vi kunne få.. Ingen sak med så snille mennesker rundt seg. :love7
Og akkurat som ikke det var nok, så ringte de meg fra et eller annet selskap (som jeg ikke husker hva het, eller kanskje ikke helt fikk med meg hva de sa=P) som sa at jeg hadde vunnet en konkurranse jeg deltok i for lenge siden, og at premien var en bæresele fra Close Caboo :hug007
:talk017 Lykkedag! =)

Å,for en dag :)
Jeg har en motsatt dag ,"alt-går-galt-dagen" som begynte i natt. Tror jeg har fått alle hormonene sprøyta inn på en gang idag også. Blæh ,

Ååå.. Det er så kjedelig med slike dager!! Skal sende over litt lykke til deg :smiley-angelic003

Oi!! Det høres ut som en fantastisk dag ja! Deilig, da får man mye energi til og takle de ikke så bra dagene :)

wow for en dag :) Heldige deg,godt man kan ha noen sånne dager for man lever så lenge på de.

Wow, gratulerer! Høres ut som en super dag, deilig! :D

Back
Topp