For en apetitt...

Lizzie83

Flørter med forumet
Jeg er nå 7+4 uker på vei, og føler jeg kan spise en hel ku! Jeg er sulten støtt, og det hjelper ikke å spise lite ofte. Sikkert også derfor jeg er blitt litt rundere i kantene de siste ukene også!
Håper virkelig matlysten skal stabilisere seg tilbake til normal igjen snart. Gjør den ikke det blir jeg flodhest i god tid før jul....

Noen andre som har det slik?

Gjett om, merke det særlig fra dag av, er 5+4. Men kanskje det er fordi det er helg og har fri fra jobb. På jobb går det i ett og har ikje så mye tid til å tenke på sult og mat.

Samme her. Sulten konstant! :o

Samme her... blitt tjukk rett og slett... rundt i kantene fra før, men rundere enn dette har jeg aldri vært før... Nå er jeg bare 7+5, håper jeg klarer å roe ned matinntaket framover. ..

Jeg veide meg igår og på nytt idag morges og veide 3 kg mindre idag enn igår, enda godt det.

De to tidligere graviditene mine har jeg lagt på meg 4 kg de 4 første mnd (totalt 10 kg) Det sier vel sitt :P Det er iallfall ikke fordi babyen hadde vokst noe særlig..

Heheh ja samme her.. Melder sulten seg, må jeg spise der og da, hvis ikke blir jeg superuggen :p Men det eneste jeg har lyst på er brødskive med jordbærsyltetøy og melk ! Haha :p

Hihi, samme her! Prøver å spise lite ofte, og sunne måltider med frukt og nye fiber. (Selv om det i går ble sjokolade til filmen og fine rundstykker til frokost i dag) :-)

Heheh ja samme her.. Melder sulten seg, må jeg spise der og da, hvis ikke blir jeg superuggen :p Men det eneste jeg har lyst på er brødskive med jordbærsyltetøy og melk ! Haha :p

Samme her... må ha mat med en gang jeg er sulten, , ellers blir jeg uggen og svimmel :-S

E="Alvea, post: 19674801, member: 101431"]Ja det er helt forferdelig.. Jeg er dritsulten nå, men iiingenting frister :([/QUOTE]

Toast, pomes frites, havregrøt.....eller noe annet lettspiselig?? :-)

Ja matsuge har kommet kraftig i det siste. Prøver å holde meg til sunn mat. Vil ikke ha snop men brus har jeg veldig lyst på, jeg som ikke liker så mye brus engang.

Back
Topp