For en økning

MaVo91

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Junilykke 2022
Wow dette var litt uventet med en så stor økning fra igår kveld til i dag. Den idag er tatt på bare 3 timers urin også siden jeg mått opp inatt å tisse :p er på rugedag 6 etter innsett av fryst blasto forrige uke den 6 okt. Fikk positiv digital igår morrest mes 1-2 :sad010:love7 er helt i lykkerus, aldri fått positiv test før. Og man ser endelig lyset i tunneln men den er enda lang. Jeg vet det er tidlig. Men en jubel i seg selv bare å se at kroppen kan bli gravid. Etter 9 år med prøving å negative tester. Endt ekteskap og funnet ny kjærlighet :Heartbigred
20211012_094040.jpg
20211011_081818.jpg
 
Wow dette var litt uventet med en så stor økning fra igår kveld til i dag. Den idag er tatt på bare 3 timers urin også siden jeg mått opp inatt å tisse :p er på rugedag 6 etter innsett av fryst blasto forrige uke den 6 okt. Fikk positiv digital igår morrest mes 1-2 :sad010:love7 er helt i lykkerus, aldri fått positiv test før. Og man ser endelig lyset i tunneln men den er enda lang. Jeg vet det er tidlig. Men en jubel i seg selv bare å se at kroppen kan bli gravid. Etter 9 år med prøving å negative tester. Endt ekteskap og funnet ny kjærlighet :HeartbigredVis vedlegget 368374 Vis vedlegget 368376

Wow! Fyfader så bra! Gratulerer så mye!
 
Wow dette var litt uventet med en så stor økning fra igår kveld til i dag. Den idag er tatt på bare 3 timers urin også siden jeg mått opp inatt å tisse :p er på rugedag 6 etter innsett av fryst blasto forrige uke den 6 okt. Fikk positiv digital igår morrest mes 1-2 :sad010:love7 er helt i lykkerus, aldri fått positiv test før. Og man ser endelig lyset i tunneln men den er enda lang. Jeg vet det er tidlig. Men en jubel i seg selv bare å se at kroppen kan bli gravid. Etter 9 år med prøving å negative tester. Endt ekteskap og funnet ny kjærlighet :HeartbigredVis vedlegget 368374 Vis vedlegget 368376

Gratulerer så mye :woot::woot: måtte dette bli bare begynnelsen av et nytt eventyr:dummy::dummy1::joyful:
 
Wow dette var litt uventet med en så stor økning fra igår kveld til i dag. Den idag er tatt på bare 3 timers urin også siden jeg mått opp inatt å tisse :p er på rugedag 6 etter innsett av fryst blasto forrige uke den 6 okt. Fikk positiv digital igår morrest mes 1-2 :sad010:love7 er helt i lykkerus, aldri fått positiv test før. Og man ser endelig lyset i tunneln men den er enda lang. Jeg vet det er tidlig. Men en jubel i seg selv bare å se at kroppen kan bli gravid. Etter 9 år med prøving å negative tester. Endt ekteskap og funnet ny kjærlighet :HeartbigredVis vedlegget 368374 Vis vedlegget 368376
Superfin stigning, det ser veldig lovende ut! Gratulerer, så fantastisk etter så mange år :Heartred:Heartred
 
Superfin stigning, det ser veldig lovende ut! Gratulerer, så fantastisk etter så mange år :Heartred:Heartred

Tusen takk :love2 ja virkelug bra stigning, og det har vært en lang reise hit. Trodde ikke kroppen kunne det å bli gravid men med litt hjelp så ble det til mange positive tester her nå :Heartred klarer ikke å slutte å teste :laughing002:love7
 
Tusen takk :love2 ja virkelug bra stigning, og det har vært en lang reise hit. Trodde ikke kroppen kunne det å bli gravid men med litt hjelp så ble det til mange positive tester her nå :Heartred klarer ikke å slutte å teste :laughing002:love7
Det skjønner jeg godt, er jo så deilig å bare se de to strekene! :love7
 
Her er økningen på babyplan sine tidligteststaver fra rd. 3 til idag :love7
20211012_122200.jpg
 
Wow dette var litt uventet med en så stor økning fra igår kveld til i dag. Den idag er tatt på bare 3 timers urin også siden jeg mått opp inatt å tisse :p er på rugedag 6 etter innsett av fryst blasto forrige uke den 6 okt. Fikk positiv digital igår morrest mes 1-2 :sad010:love7 er helt i lykkerus, aldri fått positiv test før. Og man ser endelig lyset i tunneln men den er enda lang. Jeg vet det er tidlig. Men en jubel i seg selv bare å se at kroppen kan bli gravid. Etter 9 år med prøving å negative tester. Endt ekteskap og funnet ny kjærlighet :HeartbigredVis vedlegget 368374 Vis vedlegget 368376

Gratulerer!!! :Heartred:Heartred:Heartred
Så vel fortjent:love7
 
Positiv test er helt magisk når man har vært prøver lenge. Kan bare forestille meg hvordan det må føles etter hele 9 år! Krysser alt jeg har for at det blir junibaby:love7
 
Positiv test er helt magisk når man har vært prøver lenge. Kan bare forestille meg hvordan det må føles etter hele 9 år! Krysser alt jeg har for at det blir junibaby:love7

Det er helt fantastisk :D hadde ikke trodd det koms til å skje, og vertfall ikke så tidlig som på 2. Innsett:woot: ser stigning på tester hele tiden. Så krysser alt jeg har og håper så inderlig at det holder i mål til junibaby :smiley-angelic001
 
Sterkeste test tatt idag :love017:sad010:D så å si lik kontrollstreken:) er også veldig kvalm om dagene:hungover:
Snapchat-1323973807.jpg
 
Back
Topp