For ein deilig dag da! *FREDAG*

*Nr2*

Elsker forumet
På tross av lite søvn, og ei natt på sofaen, er det ein heilt fantastisk dag!
- da tykte eg det var riktig med eit innlegg- som ikkje inneheld klaging [;)]

La meg på sofaen pga gullet sov første natta i senga si, som er litt høg.. [;)]
Hønemor la madrasser og puter på golvet ved senga, og la seg på sofaen.. for kvar gang eg har høyrt han snu seg i senga, har eg bråvåkna... så måtte eg så klart på dobesøk samtidig da, for snuppa i magen har romstert litt [;)]

Sto opp kl 7 i dag tidlig, åt frukost, og leverte han i bhg. Så fekk eg handla inn matvarer og MASSE snop til helga [:D]

No slappa eg av med nett, appelsin og iskaldt vatn, før eg ryddar litt til, og går meg ein liten tur i sola og på BAR ASFALT [:D][:D]

I kveld skal svigers ha gullet, me skal ha taco, snop og sjå film, så får me besøk.[:)]

så deilig da. [:D]
her har jeg og ryddet litt. og gått tur på BAR asfalt. d er herlig etter gammelt. [:D]
og så skal jeg lage hjemmelaget pølsegrateng no, sambo får middagsbesøk av en kompiss som skal hjelpe han litt med loftet. så får vel ha middag klar til de er ferdig på jobb da. [:D]

og så fikk jeg den søte mld fra sambo i dag tidlig om at han elsket meg kjempemasse. så d var en utrolig fin start på dagen. [:D]
og solen skinner så fint og varmer godt, fugle kvitter ute og jeg bare er kjempe glad.

så alle dere jenter, må kose dere masse i helgen. her skal den hvertfall nytes av d den kan. hihi [:D]

ORIGINAL: Angel_Girl

så deilig da. [:D]
her har jeg og ryddet litt. og gått tur på BAR asfalt. d er herlig etter gammelt. [:D]
og så skal jeg lage hjemmelaget pølsegrateng no, sambo får middagsbesøk av en kompiss som skal hjelpe han litt med loftet. så får vel ha middag klar til de er ferdig på jobb da. [:D]

og så fikk jeg den søte mld fra sambo i dag tidlig om at han elsket meg kjempemasse. så d var en utrolig fin start på dagen. [:D]
og solen skinner så fint og varmer godt, fugle kvitter ute og jeg bare er kjempe glad.

så alle dere jenter, må kose dere masse i helgen. her skal den hvertfall nytes av d den kan. hihi [:D]

Flink du er! [:D] pølsegrateng er jo deilig! Det må eg laga neste veka.. er lenge sida! [;)]
Kjekt med sånne meldingar! [:D]
Kos deg i helga du òg - og alle andre [:)]

Er en flott dag ja. [:)] Her fikk jeg beskjed om at jeg får 2 veldig gode venninner på besøk imorgen, så da tok jeg like godt å ringte min 3 veldig gode venninne, så da tar hun en 3 timer lang kjøretur for å komme til meg hun også!! Blir såååå utrolig koselig med en venninnedag sånn på tampen av svangerskapet.[:D][:D][:D] Så nå sitter jeg egentlig her og kaster bort tiden som jeg bør bruke til å vaske leiligheten før de kommer.[:)]

Å, så kjekt med venninnekveld!! [:D]

Må kosa deg masse! Skulle gjort litt meir husarbeid eg òg.. men er kjempetrøtt no, så skal legga meg litt, gå tur med svigermor og samb si søster, så skal me henta småen i bhg. Etter det tek eg resten av husarbeidet, er ikkje så mykje, så. [;)]

Får besøk i 8-tiden, så har god tid enda [:D]

Back
Topp