FOR EI NATT!!!!!

mmth

Glad i forumet
Fy nå må jeg bare klage litt - er så frustrert!!!

Jobber jo halvt nå pga bekkenløsning og igår skulle jeg da jobbe fra 730-16.00 - går liksom greit i 4 timer - men så braker det løs... bekkenet vil  bare ikke være med på en så lang arbeidsdag gitt... kunne heldigvis reise hjem kl 16 - så kom meg ut i bilen og kjørte hjem - satt ute i bilen en stund for  å manne meg opp til å komme meg ut av bilen og opp trappa hjemme - uff..... dette er ikke mye morsomt altså!!!

Inatt har jeg bare liggi og vridd meg - uansett hvordan jeg har liggi har det vært vondt. Også har tydleig mini inni magen brukt blære mi som pute inatt[:D] for har vært oppe 5 ganger på do inatt... jadda livet er herlig dere!!!

Beklager syte innlegg - men måtte bare få ut litt frustrasjon

Å stakkars lille!! [&:]
Du hadde ikke kunnet fått delt vaktene i halve vakter i stede da?
Håper du får slappe godt av i dag og kommet deg til hektene!!
Ta vare på deg selv og nyt dagen[:)]

Skjønner veldig godt hvordan du har det[:)] Hadde det sånn jeg også helt til jeg ble sykemld. Etter det er det mer stabilt og jeg kan selv roe ned når jeg kjenner at bekkenet begynner å gjøre vondt.
Anbefaller deg til å begynne på fysio og evt bli sykemld 100%... Du må huske at du skal ha denne kroppen resten av livet...
Jeg tok ikke så hensyn til bekkenet 1. sv.skap pga at jeg følte jeg måtte jobbe (ble tilrettelagt), men jeg har aldri blitt helt bra igjen etter fødselen. Nå er det dager der jeg må bruke krykker for å kunne klare å gå...(hvis jeg har vært litt for aktiv med guttungen feks)[:@] Men veldig glad for at jeg ikke jobber for ellers hadde jeg måtte sitte i rullestol nå trur jeg...

Husk å ta hensyn til deg selv. Jobben tar ikke hensyn til det og du får ingenting igjen for å jobbe deg helt ut!

Lykke til[:)][:)][:)]

Uff stakkars deg[&:]
Det hørtes ikke noe godt ut..

Håper du får en litt bedre dag i dag til å slappe av og kose deg[:)]

Ta vare på dagen[:D]

Back
Topp