for ei natt

Mailykke2

Forelsket i forumet
Vi holder på å slutte med nattflasken og skal i natt til på første natt hvor hun kun får vann.
De siste nettene har hun fått 150 ml og med bare en collett skje i. Da har hun bare drukket noen få slurker før hun ikke vil ha mer, noe som igrunn er bra :)
Men, hun våkner ofta og bruker lang tid på å sovne igjen og sover veldig urolig. er det normalt når man holder på å kutte ut flaska og er noe som vil bedre seg når hun skjønner at hun ikke får mat? 
 
LadyOnHeels her :)

her ammer jeg fortsatt om natten og med storebroren så sluttet han av seg selv med nattmat så har ikke så mange råd dessverre :( håper og tror det vil gå seg til etter hvert :)
 
Jeg trodde man ikke skulle avvenne med nattmat, før de er 6 mnd og får fast føde, så lenge de viser behov for det (sover ikke gjennom natte av seg selv, er urolig etc).

Om de små sover gjennom natten av seg selv skal man selvfølgelig ikke vekke dem og skape et behov, men det høres ut som at din ikke er klar for å klare seg så lenge uten mat helt enda.... 
 
Hei. Er bare inne og leser litt rundt omkring..Jeg synes det høres veldig tidlig ut å slutte med nattflasken.. Ikke rart hun er urolig.. hun må være sulten... Støtter det Ket sier over her. Man kan kanskje begynne å tenke i de baner når barnet er godt over 6 mnd og en har begynt med fast føde og er sikker på at det ikke er sult de våkner av.

Hvis babyene sover gjennom natten av seg selv etterhvert, er det selvfølgelig bare dumt å vekke de for mat :)
Jeg tok den lille kampen når jenta mi var rundt 8 mnd og fortsatt våknet. Da trengte hun ikke MME. Men hun fikk litt vann.
 
Synes å huske at Heleneholt sin baby får litt grøt av diverse årsaker og har derfor blitt anbefalt å avslutte nattflasken (sånn passe rett? )

Har ingen tips, men ønsker deg lykke til :)
 
Det er riktig som du sier, hun får tynn grøt/suppe:p Der var hs som sa jeg skulle slutte, jeg syns det er tidlig og fikk litt bakoversveis når hun sa det..
 
Back
Topp