FOR EI NATT!!

Zera

Forumet er livet
Våknet i 1 tida av at Sofia survet litt..
Gikk bort for legge hu bedre til i senga (er et makkdyr isenga) og gi tutten, og det var som å skru på en bryter.. Hu HYYYYYLTE!!!!! Fekk ikke til å roe henne, INGENTING hjalp..
Kjennte på henne, og det kjentes ut som hu holdt på å koke opp [&:]

Tok henne med ut i stua og tok tempen, joda, nesten 40 i feber.... Gidde henne en stikkpille, litt melk, og la hu igjen..
Hu har vert våken X antall iløp av natta, ikke sovet mer en 30 min sammenhengende..

Begynte med ei ny skrikeøkt rett før 6 [&:] Hu kjenntes ikke varm ut, så gidde henne ingen stikkpille..
Off... Hater når de er så små å blir syke.. Tuva var IKKE det, men nå går jo hu bhg, så hu drar jo med seg alle slags basilusker hjem å smitter lille søster, og hu har jo ikke mye å stille opp med[:'(]

Nå sover hu igjen, og jeg sitter her å heller ned på med kaffi for harde livet og venter på at Tuva skal våkne...

1 positiv ting kom ut av det da... Har nå lært at det kunne vært atomkrig utenfor huset vårt og Tuva hadde IKKE våknet!! hehe
Reagerte IKKE på skrikeøktene til søsteren i det helle tatt, og bra er jo det[:)]

SÅ,hvordan har deres natt vert da? [:)]

Det hørtes ikke noe ålrigt ut[&:] Her har vi vært oppe ca hver 2 time hele natta. Og stått opp kl 7.
Vanligvis så er det hver 3-4 time og stå opp kl 10[;)]

Hei. Stakkars lille Sofia [:(] Ikke noe rart hun bråka litt i natt, er ofte veldig ubehagelig med feber. Så godt hun fikk paracet, det hjalp eller?? Godt hun har en flink mamma som passer på!!

Hehe, ja når barna begynner å bli såpass stor som Tuva så tror jeg de fleste sover ganske tungt hvertfall, og godt er det [8D]

Natta vår har vært som normalt kan man si... La han kl 19.30 (litt for sent, han var da overtrøtt).. Han var så trøtt på kvelden at han ikke ville spise opp maten sin.. Sovna med en gang, og så måtte jeg inn to ganger etter en time.. etter det sov han faktisk... til kl 01.30. Da ville han ha mat, og det fikk han [:)] (pleier egentlig å spise mellom 03 og 04.) Så våkna han og var VELDIG klar for å stå opp da kl var 05.30. Men det var ikke mamman.. så da ble han hentet over i sengen.. der sovnet han jo ikke.. så da bysset jeg han i søvn og jeg trur han sov litt til, men da kl ble 06.45 DA skulle han opp... høhø!!

Men nå får jeg hvertfall litt søvn på nettene.. tidligere har han jo våkna hundre ganger.. nå er det bare få ganger [:)]

Nå skal vi gjøre oss klare til babykino med venninner [:)]

ha en god dag alle søte mammaer!

Uffameg, er så leit da de små blir syke! Håper formen hennes er bedre i dag!

Jeg skal ikke klage over natta, her sover hun lenger og lenger, i dag var det morgen kl 8 etter å ha blitt lagt 1830 [:)] Måtte inn til henne en gang i natt da, hun hadde snudd seg på magen og var veldig sint for dette [8D]

off da.. stakkars sofia... [:(] ikke noe kjekt med feber og syke barn, det er helt sikkert! Men likens her også med Mali om natta, Julian kan holde lurelevel og hun sover like godt [:)] Heldigvis.. [:D] 

Natta har endelig begynt å gått seg til her, så nå er han bare urolig om nettene.. Og det er stor forbedring fra skriking halve natta.. Men vi er gått tom for mme (neocate) og apoteke hadde ikke denne typen, så de måtte bestille den [:-] Så da ble det ikke grøt igår kveld, så derfor var det litt oftere pupp inatt enn ellers.. Nå sover han første dubben sin i vogna, og jeg skal hyve meg rundt å rydde litt.. snart.. [8|] skal bare først [8D]

nei,ikke noe morsomt med syke barn [&:] Paraseten hjalp heldigvis, men sov urolig helle natten...
så jeg og typen byttet på å ta henne... Han tok henne første gang inatt etter jeg hadde gitt paraset, og så tok jeg henne når hu våknet før 6... Men han ligger nærmest henne så han møte gi smokk å roe henne X antall ganger, selv om jeg våknet... Litt vanskelig å komme seg over han med operert knee... hehe

Sofia er sååå snill til vanlig.. Legger seg 20 tida, får inni mellom en flaske eller to super (hehe) i 22 tida, så knaller hu og sover til dagen etter... Får bare smokken et par ganger iløp av natten.. Så når hu holder på sånn så er det tydlig at det er noe som plager henne..

Tuva er velsignet med godt sovehjerte.. hehe
Er så vandt med høye lyder osv etter vi bodde på 39kvm det første leve året hennes... hadde bare sovealkove, så det var på en måte som hu sov inne på stua med oss.. hehe.. bare en gardin som skillte oss og henne[8D]

har noen her foresten prøvd å gitt flytende paraset til barna sine? Hadde ikke stikkpiller på butikken, så møte kjøpe det [:)]

Plutselig klokka ett i natt setter vesla i å skrike- sånn hjerteskjærende skrik og eg mannen hoppe opp for dette har vi ikkje vert med på før...
ho var ikkje varm og ingenting, så tenker nok det var litt luft som ikkje kom seg ut med et første.[8|].så etter 30 min sovnet ho igjen..så var det på`an igjen halv6..da fikk ho mat så sov ho til 8..

No ligger ho å sover ute i vogna og eg burde egentlig ryddet for svigermor skal bruke fridagen sin her sammen med meg og vesla idag, så det blir koselig..

Håper dere får ein fin dag[:)]

Back
Topp