For dere som har hatt mislykket forsøk

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Hvordan har syklusen vært etter mens ved negative forsøk? Jeg fikk mens for 3 uker siden etter fersk ivf. Men har nå begynt med litt blødning/ brun utflod og mens murringer. Skal ha mens neste lørdag og pleier ikke ha sånt. Jeg pleier å starte med ømme pupper ca 1 uke før, masse kviser, mens murringer og oppblåst men ikke blødning. Men antar at d er forsøket som klusser det til. Hva er deres erfaringer?

Samme. Mensen har kommet både senere og før. Jeg fikk anbefalt å la det gå en syklus før jeg startet opp på nytt. Så lenge det er ordentlig blødning så regnes første dag fra friskt blod. :-)

Samme. Mensen har kommet både senere og før. Jeg fikk anbefalt å la det gå en syklus før jeg startet opp på nytt. Så lenge det er ordentlig blødning så regnes første dag fra friskt blod. :-)
Ja, det blir en syklus siden forrige mens var 3 uker siden. Jeg må ringe inn ved neste mens....Litt rart fordi puppene pleier å bli ømme 1 uke før alltid! Og nå ingenting .... Dårlig timing å få den nå etter så mange dager fri....jeg får så ekstrem vindt av mens at jeg ikke kan gå på jobb og då passe det dårlig bli syk nå, spesielt siden jeg var så dårlig lenge etter forrige forsøk og mens etterpå.....

Back
Topp