For dere som fortsatt er innomm....

Er no fortsatt innom inni mellom,og jaggu venter vi ikke en liten en i mai:-) Var langt fra planlagt,da jeg var ferdig,men no er det no slik at jeg skal nok en gang få en liten baby.... Kommer til å bli veldig hektisk,men håper det skal gå fint....
 
Går veldig fint med prinsessa :) hun skal bli storesøster i juli 2013, gleder meg veldig til å dele nyheten med den kommende storesøster :D
 
Surfer bare litt innom og mimrer.....
Lillemor blir storesøster i april :) blir kjekt.
 
Surfer bare litt innom og mimrer.....
Lillemor blir storesøster i april :) blir kjekt.
Så kjekt:D det nærmer seg nå ja..kos e formen?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg er innom innimellom. 2 åringen er nå storesøster til en liten jente på 6 mnd:)


Mamma til Maria 2010 og Julie 2012
 
Surfer bare litt innom og mimrer.....
Lillemor blir storesøster i april :) blir kjekt.
Så kos ikke så lenge igjen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg er innom innimellom. 2 åringen er nå storesøster til en liten jente på 6 mnd:)


Mamma til Maria 2010 og Julie 2012
Gratulerer med lillesøster:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Så kjekt:D det nærmer seg nå ja..kos e formen?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Formen er så der....merker bekkeløsningen enda bedre denne gangen, men det hører vel bare med. April kan godt komme nå ;)
 
jeg var ikke så veldig aktiv her...hadde jo termin i oktober...men fødte i august=)
Her går alt bare bra=) Hun ligger litt etter i språket men det går fort fremover også=)
Ikke noe ny baby på gang her..tror det holder med 3barn i alder 2-5;)

Savner jo litt å ha et terminforum å skravle på..hadde vært kjekt om det ble litt mer liv her=)
 
:) :) :) :) :)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
jeg var ikke så veldig aktiv her...hadde jo termin i oktober...men fødte i august=)
Her går alt bare bra=) Hun ligger litt etter i språket men det går fort fremover også=)
Ikke noe ny baby på gang her..tror det holder med 3barn i alder 2-5;)

Savner jo litt å ha et terminforum å skravle på..hadde vært kjekt om det ble litt mer liv her=)
Jeg er gjerne med på skravling;-) Fikk nr to nå i februar, så hun sover mye enda, og da er jeg innom her støtt og stadig;-)
 
Jammen rotet jeg meg ikke innom igjen. Litt morsomt at det faktisk er "nye" tråder her :)

Får se om jeg husker å komme innom oftere da, syns det var blitt så stilig her, så nå kanskje jeg trives bedre med oppsettet her inne :)

Her har vi gjort oss ferdige med babyer. Minstemor blir 1 år nå den 30 april faktisk :)
 
Jammen rotet jeg meg ikke innom igjen. Litt morsomt at det faktisk er "nye" tråder her :)

Får se om jeg husker å komme innom oftere da, syns det var blitt så stilig her, så nå kanskje jeg trives bedre med oppsettet her inne :)

Her har vi gjort oss ferdige med babyer. Minstemor blir 1 år nå den 30 april faktisk :)
Ja, forumet er helt klart blitt bedre! Jeg var ikke aktiv da jeg var gravid med eldste, men gjorde et nytt forsøk nå som minsten kom og har blitt helt hekta:) Mye lettere å finne ut hva man har lest før og varslene er helt geniale:) Finnes som appen nå også så man må ikke sette seg ned med pcen, kan liksom bare ta en femminutter her og der:)
 
Ja veldig sant det...men har dabba litt av..det har vært travelt her hjemme de siste ukene:)
 
Ikke rart dere har hatt det travelt i det siste da Secret :D
Så masse gaver og flott fest og opplegg dere fiksa for oss som kom til stavanger i helga :D
 
Gratulerer til alle dere som venter en lillesøster eller lillebror! Så koselig! :)
Har ikke vært her inne på evigheter jeg heller egentlig, men hyggelig å titte innom igjen :)

Her går det veldig bra, lillegutt begynner jo å bli en stor gutt som skravler som en foss hele dagen, så det er kjempe gøy! :)
 
Back
Topp