For dere i Bergen..

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Vet dere om poliknikken eller ultralydlab ved KK har anledning til å skrive ut sykemeldinger? Skal der på fredag og etter å ha kjempet i to uker mot ekstrem trøtthet ser jeg at det bare ikke fungerer lenger. Fastlegen min er på ferie og hele kontoret består da av en hel lege denne uken, så jeg får tidligst time på fredag og da skal jeg til KK uansett....

Jeg fikk beskjed om å ringe fastlegen for sykemelding og resept sist jeg var der. Du kunne kanskje prøvd å høre med de og forklare at det ikke er så mange leger tilgjengelig :)

Jeg fikk beskjed om å ringe fastlegen for sykemelding og resept sist jeg var der. Du kunne kanskje prøvd å høre med de og forklare at det ikke er så mange leger tilgjengelig :)

Takk ❤️

sist jeg var på Poliknikken fikk jeg en resept fra legen, men skjønte på knotingen hans at det ikke var noe han var vant til ;) Var du på UL eller Pol?

Takk ❤️

sist jeg var på Poliknikken fikk jeg en resept fra legen, men skjønte på knotingen hans at det ikke var noe han var vant til ;) Var du på UL eller Pol?

Jeg var vel på obs post, men er samme leger som bytter på hvor de er.
Men har faktisk fått sykemelding på poliklinikken når jeg tenker meg om , men det var i forbindelse med en abort da, så mulig det kun er ved slike tilfeller de skriver ut, verdt å spørre de ihvertfall!

Tipper de unngår det, men mulig de gir deg likevel hvis du forklarer det med ferieavvikling. De har ihvertfall full mulighet til å gjøre det.

Back
Topp