For dem så har begynt og tenke litt på utstyr... :)

Vi har Maxi Cosi- sete som er 3 år, og Emmajunga Citycross vogn som vi har brukt til sønnen vår. Vi mangler vel egentlig bare ny madrass til sprinkelsengen og ny stellematte:)
 
Vi har maxicosi bilstol. Bæres inn i bilen, utav, kan festes til vognen. Har bugaboo buffalo. Veldig fornøyd med dette til første og bruker det samme til neste.
 
Ang bilseter anbefales kun de setene som er beregnet for kun spedbarn.
 
Det anbefales ikke å bruke sete over 5 år fordi isoporet slites og blir gammelt selv om setet og det andre ser pent ut. Bare sier ifra, opp til dere hva dere gjør :)
8 år står det på trygg trafikk sine sider men vi kjøper nok ny ♡
 
Vi har maxicosi bilstol. Bæres inn i bilen, utav, kan festes til vognen. Har bugaboo buffalo. Veldig fornøyd med dette til første og bruker det samme til neste.

Samme her! Både MaxiCosi bilstol og Buffalo vogn fra første (som nå er 1,5 år), godt fornøyd med begge :) De blir brukt til neste også.
 
Vi hadde acta graco-sete forrige runde og tenkte jeg skulle bruke de igjen siden jeg var så fornøyd. Men så begynte jeg å tenke på at stolene er over 6 år gamle og da anbefales det ikke å bruke de lengre. Men regner med at jeg satser på samme merke. Uansett skal vi ha base. Det er gull verdt!
 
Har det meste av utstyr da vår minste er 7 mnd. Trenger ny vogn, da en søskenvogn. Sett litt på bumleride indie twin. Syntes den ser smart og flott ut og tar ikke allverdens plass i bilen.
 
8 år står det på trygg trafikk sine sider men vi kjøper nok ny ♡

Ja, så er greit så lenge setet har bært beh fint.
Vi kjøper ett nytt, og så har vi et brukt ett i den andre bilen. Det er fra 09, men bare brukt til ett barn og veldig fint brukt. Siden 8 år er grensa hos trygg trafikk bruker vi nok det.
 
Ja, så er greit så lenge setet har bært beh fint.
Vi kjøper ett nytt, og så har vi et brukt ett i den andre bilen. Det er fra 09, men bare brukt til ett barn og veldig fint brukt. Siden 8 år er grensa hos trygg trafikk bruker vi nok det.
Blir nok ekstra sete vårt også er fra juni 09 , blir nok nytt ♡
 
Back
Topp