For de som vil...

ingz

Glad i forumet
Kan nå gå på hemmelig forum å se bilder av meg fra sommer og nå!

Må bare advar dere mot at jeg har lite klær på meg, så ikke få mareritt [;)]

Fy søren jeg beundrer deg Tone!!!

jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til [:D] haha... neida [;)]
vil gjerne se men har ikke nok innlegg ennå så nå må jeg jobbe på spreng siden jeg vil se bildene av deg [:D][:D] haha...
du har gått ned så sykt mye så du motiverer meg [:D] følger spent med på slankeloggen din oxo [:D]

Stå på Tone[:D]

ORIGINAL: Hannemor86

vil gjerne se men har ikke nok innlegg ennå så nå må jeg jobbe på spreng siden jeg vil se bildene av deg [:D][:D] haha...
du har gått ned så sykt mye så du motiverer meg [:D] følger spent med på slankeloggen din oxo [:D]

hehe, går fort å få 500 innlegg ;) Bare å kommenter på alt du kommer over å skriv mye tull så er du der fort som fy ;)

ORIGINAL: Tone88

hehe, går fort å få 500 innlegg ;) Bare å kommenter på alt du kommer over å skriv mye tull så er du der fort som fy ;)

haha [:D] da må du ikke fjerne bildene da, slik at når jeg endelig har klart det så er de vekk [:D]hehe...

ååååå jeg vil å se.... så her jobbes det på spreng [:D] haha...

ORIGINAL: Julia89

Fy flate Tone, du har jo helt flat mage!!!!! OMG! Jeg blir så gira av deg, (haha, det hørtes feil ut[8D]), men guri så flink du er!! Kan jeg få bo hos deg ett år???

Det var litt å ta i da, Julianne [8D] Har fremdeles en ganske real mage dinglene altså [8D]

ååååå jeg vil å se.... så her jobbes det på spreng [:D] haha...

Hehe [8D]

Back
Topp