For de som vil svare :) (jobb)

enogtosmå

Gift med forumet
Hei

Jeg lurer på: hva slags utdannekse har du? Hva jobber du som? Og hva tjener du ca? :)

Jeg er barne og ungdomsarbeider, jobber på skole sfo (80%) og tjener 217 000 ca.

Bare vanlig studiekompetanse fra vgs, kassaleder i matbutikk, ligger på rundt 300 000

Snart ferdig utdannet lærer.
Jobber på Brio, men har ikke noe fast, så aner ikke hvor mye jeg tjener i året. Men nok til at første lønn som lærer kommer til å føles som millionlønn...

Assisterende butikksjef: ca 320000,- Utdanner meg til helsesekretær og det ligger vel på noe rundt det samme:)

Null utdanning grunna barn tidlig- jobber som helsesekretær og har 285 000 i årslønn

spirrevippvipp skrev:

¤Sunshine¤ skrev:
fagarbeider barnehage 340000 i året.

Har du mye ansinitet?

ja, full ansinitet.   har jobbet som fagarbeider i 12 år.

Førskulelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage, full ansinitet og har litt over 390000

Elektriker med fagbrev, utdanningen er 2 år vgs. Har ca 420000 i året..

Går teknisk fagskole nå, så satser på lønnen stiger endel når jeg er ferdigutdannet..

Cand scient i meteorologi, jobber som statsmeteorolog. Tjener ca 450000 i årset i grunnlønn også kommer skiftkompensasjon i tillegg.

Utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder. Har 7 års ansennitet og tjener 369000.

er barnevarnpedagog og jobber som sfo leder. begynner på 341000. skal i forhandlinger til høsten .så får se hva jeg stopper på :)

Sykepleier, 6 års ansenitet, 350 000 i året. Tilleggene utenom.

vært utdannet hjelpepleier i ca 14 år. jobber i kommunen i et bokollektiv for demente på natt. har årslønn på 346 300 eller noe sånt (husker ikke helt i farten) + tillegg for natt arbeid. (det er på 100 % stilling da og jeg jobber bare 50% + ekstra vakter)

¤Sunshine¤ skrev:

spirrevippvipp skrev:

¤Sunshine¤ skrev:
fagarbeider barnehage 340000 i året.

Har du mye ansinitet?

ja, full ansinitet.   har jobbet som fagarbeider i 12 år.

Ansiennitet*

Klarte ikke å dy meg.

Har kun generell studiekompetanse etter 3-årig idrettslinje.. Jobber som butikkmedarbeider i klesbutikk og tjente vel ca 220 000 i fjor...

Back
Topp