For de som skal på NIPT-test

Er det noen som har fått svar på nipt allerede? gikk det akkurat 14 dager før dere fikk svar eller kom det raskere?
Jeg har ikke fått svar, men her har det gått 13 dager. Var der 25.mai.

Jeg var på NIPT i dag. Legen sa at det pleide å ta 14 dager, men at de fikk vite svaret noe før det (ca 10 dager) og da ville ringe om prøvene viste noen funn.

Var alt normalt så ville de komme et brev, men da ville det fort ta 14 dager. Så om det tok tid var det positivt :) Dette var ahus.

Jeg var på NIPT i dag. Legen sa at det pleide å ta 14 dager, men at de fikk vite svaret noe før det (ca 10 dager) og da ville ringe om prøvene viste noen funn.

Var alt normalt så ville de komme et brev, men da ville det fort ta 14 dager. Så om det tok tid var det positivt :) Dette var ahus.
Ah ja så bra :) til meg sa de at resultatet kom på Helsenorge etter ca 14 dager men hvis prøven var positiv ville de ringe. Så krysser fingrene for at jeg ikke får noe oppringing fra et ukjent nummer den neste uken :nailbiting:

Vurderer å gjøre det privat siden jeg er under 35. Er tredje barnet og jeg er så redd for å få et sykt barn. Føler det vil gå ut over de andre barna.. Vet det ikke er noen garantier, men vil gjerne sjekke det som kan sjekkes. Er 12+0 i dag, så tenker å ta det med jordmor på fredag.

Back
Topp