lille_nupp
Forelsket i forumet
så er det regn her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: leonorasmamma
Her er det natt..
ORIGINAL: Onkel Petter
ORIGINAL: leonorasmamma
Her er det natt..
Det er det her og.
ORIGINAL: Refleksheksdu får lage en demning, og håpe den ikke brister..
For de som er interessert, så skulle en tro at det regna "innerst i fjorden" her også, men det er mensen gitt!
ORIGINAL: Refleksheksda regner jeg med at de neste 3 ukene du bv forlater, og kommer tilbake med ett enda større krater
ORIGINAL: dinglende hengepatte
For de som er interessert, så skulle en tro at det regna "innerst i fjorden" her også, men det er mensen gitt!
ja, eller at jeg snart min tante mister - har lyst å lage en liten babybro`eller sister.
ORIGINAL: Reflekshekstror de fleste her det grove takler, men du skal nok ikke se bortifra at noen vakler
ORIGINAL: Refleksheksda regner jeg med at de neste 3 ukene du bv forlater, og kommer tilbake med ett enda større krater
ja, eller at jeg snart min tante mister - har lyst å lage en liten babybro`eller sister.
Ja, det får en håpe av hele sitt hjerte - jeg skal prøve til jeg med tissen kan fjerte.
Ups, den var grov - men har du lyst har du lov.
ORIGINAL: Reflekshekshan kjetter er en real soppekur, inn med kuken og soppen snur
Ja, litt grove vitser har ingen vondt for å høre
Jeg kan til og med fatte om noen lar seg forføre
av mitt vesen som er til å spise opp
Værsågod, sier jeg - men vær obs; jeg har sopp!
Smør litt Canesten forebyggende på -
så krysser jeg fingrene for at det fint vil gå.
ORIGINAL: Reflekshekssmittsomt..
ORIGINAL: Regan
Sopp her...
Du og?!