For bra form?

3blir4idesember

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Er nesten litt bekymret at ting ikke er bra når jeg er i god form :-P er det flere som ikke merker så alt for mye til graviditeten? Er 11 uker nå, ikke så trøtt lengre og kun småkvalm noen dager innimellom..

Jeg har ikke vært kvalm et sekund. Jeg har vært sulten og trøtt, men det er det. Har da vært på to UL fordi jeg trodde jeg ikke var gravid. Jeg er visst da en av heldige gravide med få symptomer! :-)

Jeg har ikke vært kvalm et sekund. Jeg har vært sulten og trøtt, men det er det. Har da vært på to UL fordi jeg trodde jeg ikke var gravid. Jeg er visst da en av heldige gravide med få symptomer! :-)
Skal jo ikke klage når formen er bra, men blir bekymret med en gang :-P men deilig å kunne jobbe og gjøre ting man pleier å gjøre :-)

Jeg føler meg bedre nå enn før svangerskapet, og har ikke følt meg gravid før nå da jeg faktisk kjenner babyen. Forrige gang lå jeg rett ut i månedsvis, så jeg har jo trodd det var noe galt. Det er ikke det, alt er supert inni der <3

Jeg har ikke merket noe særlig jeg heller.. Eneste jeg merker nå er litt nedpress de siste dagene og at magen vokser... Var hos legen og hørte hjertelyden for en uke siden, så det er heldigvis ikke tull.. gleder meg til UL på mandag:)

Etter jeg kom over i 2 trimester har jeg nesten ikke følt meg gravid lengre :p formen er super, alt er egentlig tilbake til sånn jeg var før jeg ble gravid :) men det står over alt at man ofte blir i bedre form og har mer energi i 2 trimester, så jeg nyter bare tilværelsen :) har vært på ul i uke 12, og alt var jo bra med mini da, og det satser jeg på at det fortsatt er ;)

Eg er nok og av dei heldige. Hadde det ikkje vore for voksande og stikkande bryst, og nå stikking i underlivet, hadde eg aldri oppdaga at eg var gravid.. Skal på UL til tysdag, og håpar at alt er bra :) Er nå 10+5 ;)

Ohh du ska vara glad du ikkje e trøtt å ikkje sulten å allt annat. Allt står sæker till bra med babyen din i magen de e bara i bra form før å vara gravid. BE HAPPY :-)
Eg har vart små kvalm i flera uker nå. Sulten hela tiden blææ

Vi er forskjellige. Jeg har ikke vært kvalm en eneste dag! ;) Ikke særlig trøtt heller. Jeg har hatt veldig få symptomer, men lille urokråke er nå over 6 cm lang og alt er bare bra. Er 13+2 :)

Jeg har ikke vært kvalm eller hatt noen særlig symptomer. Litt mer trøtt innimellom, men det er det. Kjenner at jeg har vært mye bekymret pga lite symptomer og vært skeptisk til om jeg fortsatt er gravid hele tiden:gen113men egentlig skal jeg jo bare være glad til, og tenke at jeg har vært heldig :happy090

Back
Topp