% for at dette går bra, dag for dag

En tråd i 'Våre leker' startet av Tigerbaby, 3 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

https://datayze.com/miscarriage-chart.php

En fin side man kan titte litt på sannsynligheter på, og som optimistene vi er teller vi sannsynlighet for at dette går bra!

Den tar høyde for det du legger inn av informasjon slik at den blir tilpasset.
    Nøyaktig er den sikkert ikke, men kos kan det være fordeom.

I dag, 4+0, er min på 76,8% altså under 1/4 for at det går galt igjen :smug:

• Liker Liker x 2
  2. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Trenger jo ikke sjekke egen da, er også 4+0 i dag :p

3. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Den regner med tidligere aborter og barn, alder og bmi, så min er nok likevel annerledes enn din :) den er litt kul å leke seg med!

4. Hokuspokus Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Så gøy man kan se det endrer seg dag for dag. 80.1% sjanse for at dette går bra.

5. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Åhh, da må jeg jo faktisk inn og se etterhvert. Vil helst ikke forholde meg til % helt enda :-/

6. Maramo Gift med forumet Novemberbarna 19 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Denne var fin Tigerbaby!!! Og deilig å se at prosenten går ned for hver dag som går :D
    4+0 og 78.2% i dag!

• Liker Liker x 1
  7. Tindo Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Hehe, da var jo oppløftende. 4 +5 i dag, 81.9%.

• Liker Liker x 1
  8. Nordt Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Novemberbarna 19

Har 81.9% sannsynlighet for at det går bra i dag :D 4+5.

9. Sleipnir Andre møte med forumet

86,7% sto det hos meg :angelic:

10. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

5+0 og 84,1% :D

11. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

79,2%
    Imorgen er det over 4/5!

12. Gravid95 Elsker forumet Novemberbarna 19 Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

84,1 %, 5+0

13. FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

86%, men altså, det som skjer det skjer, uavhengig av prosenten for at det går bra eller ei! :) Stort sett ingenting vi får gjort noe med til eller fra, såfremt vi lever nogenlunde smart! ;)

14. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

80%

15. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

81,6%

16. Hokuspokus Forelsket i forumet Novemberbarna 19

17. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

83,1%

18. FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19

19. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

88,9 :shy:

20. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

83,8%

Del denne siden