For artighetens skyld

Nei, kjenner vel ingen. Men jeg blei bedt på middag av Kjell Elvis en gang som takk for hjelpen:) Hjalp han en gang av toget med noe utstyr en gang for mange år siden..

Trommisen i Stage Dolls er gudfaren min,tidligere trommis i TNT :) Vet ikke om han regnes som kjendis, men litt kjent ;p

Har en del kjendisnaboer her vi bor, sambo kjenner flere kjendiser via oppveksten som skuespillere og tvprogramledere.
Fra før kjenner jeg ikke mange som nære venner, men har flere bekjente som er kjediser pga yrker som programledere, komikere og skuespillere.

Men dere får bare være nyskjerrige, ønsker ikke å gå ut med mange navn.[8D]

Terje Schrøder i Greate Garlic Girls er tremenningen min.... =)

Hm.. har blitt klådd på av dj jean da (remember - the launch [8D] ? ) og kunne fint endt opp med mer den kvelden hadde jeg ikke vært optatt [;)] men min kjære kan stole på meg selv om jeg er i syden med venninder [;)] Ellers er det jo en del små kjendiser rundt om, som jeg på en eller annen måte er innvikla med (familie, sammen med venner osv..osv...)

venninna mi kjenner Magdi og Chirag (Karpe Diem.) Jeg kjenner dem ikke da, men har fått plakat av dem som de signerte til meg.
Og jeg kjenner Trine Mikkelsen, (hun er vel ikke en kjendis akkurat,) hun er en av de største/mest kjente fotografene i Norge[8D]

Lillebror fra reisesjekken,han kjenner jeg,hihi[:D]

ORIGINAL: carinasverden

venninna mi kjenner Magdi og Chirag (Karpe Diem.) Jeg kjenner dem ikke da, men har fått plakat av dem som de signerte til meg.
Og jeg kjenner Trine Mikkelsen, (hun er vel ikke en kjendis akkurat,) hun er en av de største/mest kjente fotografene i Norge[8D]

Gikk på vgs med magdi og chirac:)

ORIGINAL: Thorgers

Han ser eg stadig vekk [:D]

ORIGINAL: Kokle

Bor du i Tønsberg???

kusina til mamma (Camilla,) er kunstner i oslo. har endel utstillinger på gallerier ol.
Heller ikke akkurat kjendis kanskje men...[8D]

ORIGINAL: Kokle

Bor du i Tønsberg???

I Sandefjord [:)] Men er ein del i Tønsberg!

Back
Topp