Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
For andregangsfødende: Hvor stor forskjell er det på din første og din andre graviditet?
Er enda mer kvalm og kaster opp mer, trodde ikke det skulle gå an. Sliter også mer bekkenet og ryggen, det gjorde jeg ikke sist. Men denne gangen visste jeg egentlig hva jeg gikk til jeg vet hva som er normalt osv
Jeg har et mye mye bedre svangerskap så langt. Forrige gang var jeg veldig plaget med et altfor lavt blodtrykk. Var svimmel hele tiden og måtte nesten bare ligge i ni mnd...Denne gangen er alt bare bra synes jeg. Mine bekken plager er ingenting i forhold er så glad fordi jeg hadde forventet det skulle være like ille denne gangen.
Første hadde jeg ingen plager, foruten veldig trøtt og sov mye. Hadde endel kynnere på slutten.
Dette svangerskapet har jeg vært dårlig fra uke 4 og til ca uke 12. Merker litt mer i bekkenet hvis jeg har tunge dager med tunge løft. Mye mer hormoner og humørsvingninger....
I mitt første svangerskap var jeg alene.. Var mye trøtt og utrolig sulten(!!) de 3 første mnd. Lå for det meste i senga på dagtid.
Etter de 12 ukene var jeg i knallform! Jobbet helt til perm.
Nå i mitt andre svangerskap deler jeg med verdens beste samboer. Denne gangen var jeg mye mer kvalm og hadde en periode med ekstremt sult nå også..
Jeg har følt meg mye mer sliten og tappet for energi, men det er nok pga at jeg har ei som jeg må være mamma til denne gangen og kan ikke bare sove