For 1 år siden..

pebbles

Gift med forumet
ble jeg gravid![:D] Hvis beregningene de gjorde på ul stemmer da. Det tror jeg, for jeg tok el-tester hver dag, og jeg husker at den 21 august var det to røde streker.. Lite visste jeg da om at jeg kom til å sitte med to babyer på fanget ni mnd etter! [:D][:D] Flere som husker når det skjedde? 

jo det husker jeg veldig godt. I går var det akkurat 1 år siden jeg testet positivt.. så rart å tenke på.. nå har jeg verdens nydeligste gutt!!

Husker veldig godt når jeg tok testen. Det var 12. august i fjor. Svangerskapet var ikke helt planlagt, så forventa meg negativt svar. Men det var det heldigvis ikke [:)]. Da var jeg 7-8 uker på vei. Nå har jeg verdens nydeligste lille jente [:)].

Tror jeg tok testen 12 sept... da var jeg ca 6 uker på vei. Fikk mildt sagt litt sjokk ja, for lille skatten min var heller ikke planlagt. Men jeg elsker han høyere enn noe annet og har verdens fineste gullunge!! [:D]

Jeg var hos legen den 9september tror jeg, fant det ut da. Skulle egentlig sjekke hvorfor mensen ikke var kommet tilbake enda og joda var en god grunn til det [;)]

Back
Topp