LilleeMille
Gift med forumet
Eller 42604160
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller 42604160
6917 er null-tallet mitt nå.. I løpet av dette døgnet (.. 14.04) bør jeg I ALLE FALL være på over 7000..
Bare 95 innlegg på meg hittil i dag :-oHadde 2027 før jeg startet.Følge bedre med i dag!
Men tror jeg var rundt 300 igår!
Du har skrevet her mye lenger, vettu! Lykke til i dag!![]()
Woh! 111 innlegg nå![]()
Med dette har jeg 200 innlegg idag. Mindre aktiv idag enn igår, så skulle likt å visst hva jeg hadde da.![]()
Lalletid for meg nå![]()
Bra jobba jenter :-DNesten 200! Hadde vært moro å bikke 200, men nå er jeg så trøtt!
Men du, har ikke du skrevet sånn insane mange den måneden her hittil da?Bare 95 innlegg på meg hittil i dag :-o
Woho!Bra jobba jenter :-D
Har bare 1464 innlegg denne måneden, så lite i fht de på toppen av lista ;-)Men du, har ikke du skrevet sånn insane mange den måneden her hittil da?hvertfall totalt!
![]()
Flott :-D191 på meg til nå
Uansett, det tells!Har bare 1464 innlegg denne måneden, så lite i fht de på toppen av lista ;-)
Men ja, en del totalt. Men er 3 andre her på forumet som har flere innlegg enn meg totalt ;-)
Her er linken til lista over forumets topp 10 skravlere gjennom tidene ;-)Uansett, det tells!4 plass er fint innafor toppen !
Jasså, hvor mange har de? Og Hvem er det?