Fooort! Dere drankere...

ORIGINAL: Kineblomst

Denne er litt sur, men veldig god....

Skrell 10-15 kiwi og mos de med stavmikser eller slik at det blir en pure, søt muserende vin, sprite, eplenektar og sprit :D
Du må jo selvsagt smake det til med spriten da...

Eller barcardi watermelon( vet ikke om den fåes kjøpt i norge ennå), tropisk nektar og litt sprite... ( denne er rågod)

mmmmmm, vann i munnen [:D]

Nå nærmer vi oss, dere er virkelig flinke til denne drikkingen altså [:D]

Glass med is, 4 cl Captain Morgan
Fyll opp med russian

Nammenam! Min yndlingsdrink! [:D]

ORIGINAL: inamaria

Skrell 10-15 kiwi og mos de med stavmikser eller slik at det blir en pure, søt muserende vin, sprite, eplenektar og sprit :D

Eller barcardi watermelon( vet ikke om den fåes kjøpt i norge ennå), tropisk nektar og litt sprite... ( denne er rågod)

mmmmmm, vann i munnen [:D]

Den siste er så god at jeg som ikke drikker sprit, drikker denne... hehe

ORIGINAL: Råsa Muffin

Gelè shots da? [:)]

Nja - jeg føler at det kansje blir litt for fjortis til dette selskapet, men det er godt da [:)]

ORIGINAL: Sicily

Glass med is, 4 cl Captain Morgan
Fyll opp med russian

Nammenam! Min yndlingsdrink! [:D]

Som ekte lofoting drikker jeg bare heimbrent, så jeg vet nesten ikke hva halvparten av alle ingrediensene i oppskriftene ER engang [:D] Men Captain Morgan er rom sant?

eneste man kanskje burde være obs på er at ikke alle drikker brunt brennevin da. i grunn veldig mange som ikke drikker det

ORIGINAL: inamaria

eneste man kanskje burde være obs på er at ikke alle drikker brunt brennevin da. i grunn veldig mange som ikke drikker det

Skjønner jeg godt, det er grusomt [:'(] Bortsett fra skikkelig tequila da [:D]

Tja, denne er god, litt frisk liksom.

Vodka pære
Sprite
Saften fra lime
Smak til med pittelitt melis

Er Voska Pære bedre på smak enn den med eple?

Lag gele-shots i vin- eller champagneglass! Dritgodt og blir godt mottatt som velkomstdrink her i området! :D

Disse to er driit gode! [:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: alice_

Lag gele-shots i vin- eller champagneglass! Dritgodt og blir godt mottatt som velkomstdrink her i området! :D

Huff, det er grusomt stygt! [:'(][8D]

Neinei! Nammis og morsomt! Haha!

bacardi razz
bacardi lemon
sitron brus
sitron saft = paparatzi (ellerhvordandetskrives) NAMMMMMM!!!!!!![:D]

Bringebær-carperinia:

Knuste bringebær, knust is, 2 cl Bacardi Razz og fyll opp resten av glasset med musserende vin..... mmmmmmm.....

Martini Asti
Tropical - sex on the beach fruktvin
Bacardi razz + sprite + tranebærjuice eller tranebærmonin

Back
Topp