Fooort! Dere drankere...

Bruker552mar

Forumet er livet
Trenger oppskrift på en enkel men deilig velkomstdrink??

COME AN!!

det må da være ET menneske her inne som drikker alkohol, selv på en lørdags formiddag (altså her INNE nå, ikke DRIKKER nå...) [&:]

1 dl kaffe og 1 dl heimbrent (96%) [:D] serveres varm [:D]

Sooryyy, e fårr foill te å svvaarrrrre.....
[:D]

ORIGINAL: inamaria

Du glemte 10-øringen i bunnen [8D]

neida, litt mer seriøst. hvorfor ikke servere et glass mousserende vin? champagne? 

Moro-klumpene!! [:-]

Kom igjen, dere skryter stadig av at vi kan få svar på ALT her inne - vis meg nå at det stemmer?! [:D]

neida, litt mer seriøst. hvorfor ikke servere et glass mousserende vin? champagne? 

Kjeeedeeeliiiiiiiig... [X(]

ORIGINAL: Froskegele

ikke nødvendig om man er ekte trønder det da vettu, det må du jo skjønne [8D] dessuten tror jeg neppe det er like enkelt å få i en ti-øring som å få tak i kaffe og hjemmebrent [8D] er 50-øringer man skal bruke [8D][:D]

kanskje du finner noe godt her?

http://www.aperitif.no/index.db2?id=115004

lag cosmo i mugger og server!! cosmopolitan altså. evt bacardi razz emd sprite og tranebærjuice,mojito +++++

er dere mange?

både cosmopolitan og margartia er jo velkjente og gode driner da [:)]

i denne linken er det oppskrift på begge
http://www.klikk.no/mat/drikke/article639069.ece

Sangaria eller margaritas?

Et sted mellom 5 og 50 [8D]

Takk for tips [:)]

Kyoto!

Har blitt yndlingsdrinken til alle jeg har servert den til [:D]

http://www.aperitif.no/index.db2?id=80&did=2&start=30&kategorisering=basis&oppskriften=26189

ikke nødvendig om man er ekte trønder det da vettu, det må du jo skjønne [8D] dessuten tror jeg neppe det er like enkelt å få i en ti-øring som å få tak i kaffe og hjemmebrent [8D] er 50-øringer man skal bruke [8D][:D]

Du er for ung- og bor for langt sør.. [;)]

Det er en 10-øring, og den går i arv fra far til sønn/mor til datter [8D]

Denne er litt sur, men veldig god....

Skrell 10-15 kiwi og mos de med stavmikser eller slik at det blir en pure, søt muserende vin, sprite, eplenektar og sprit :D
Du må jo selvsagt smake det til med spriten da...

Eller barcardi watermelon( vet ikke om den fåes kjøpt i norge ennå), tropisk nektar og litt sprite... ( denne er rågod)

Du er for ung- og bor for langt sør.. [;)]

Det er en 10-øring, og den går i arv fra far til sønn/mor til datter [8D]

hahahhaah [8D] nå har jeg bodd omtrent over alt i trøndelag snart da, og det er jo her man er kjent for karskdrikking [8D] men at jeg er ung skal jeg ikke nekte for [8D] bor foresten ikke der det står at jeg bor nå da, har bare ikke orka å endra det. bor laaaangt faen utpå landet nå [:D]

ORIGINAL: Kineblomst

Denne er litt sur, men veldig god....

Skrell 10-15 kiwi og mos de med stavmikser eller slik at det blir en pure, søt muserende vin, sprite, eplenektar og sprit :D
Du må jo selvsagt smake det til med spriten da...

Eller barcardi watermelon( vet ikke om den fåes kjøpt i norge ennå), tropisk nektar og litt sprite... ( denne er rågod)

OOOOOOoooo... høres spennende ut... *notere ned*

Back
Topp