• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Foooooor en natt.....

LilleOoops

Forumet er livet
Har omtrent IKKE sovet,sier bare takk O lov at jeg ikke skal på noen jobb asså,hehe..
Også sååååå kvalm som jeg er

Usj,hehe.....Yes da,går jo over..På et tidspunkt,kanskje [:-]

jeg har sovet som en sten... Men våkna alt for tidlig og med hodepine[:(] og da får jeg ikke sove mere[&:]

ORIGINAL: nadja1986

jeg har sovet som en sten... Men våkna alt for tidlig og med hodepine[:(] og da får jeg ikke sove mere[&:]
Usj,husk å drikke MASSE vann da [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Uff det hørtes slitsomt ut![:'(] Det er ihvertfall et godt tegn på at spira har det bra[:D]
Var det,gubben lå som LIMT inntil meg også,enda det var STOOOOOR plass på andre siden av madrassen,hehe...

Jaaada,en får ta det imot med åpne armer,hehe[:D]

Så utrolig kjipt!!!  Får håpe du kan kose deg litt på dagtid om du har fri i dag[:D]. I går blei jeg kjempedårlig på kvelden. Dritkvalm og skikkelig frysepinn. Så var jeg så fysen på noe, men visste ikke hva... så smakte jeg på en rosin og den var dårlig... å fytti fåglerna DET var kvalmt, ass!!!!  Tror ikke jeg kommer til å spise rosiner noen sinne igjen. URKH!

ORIGINAL: Thomas toget

Så utrolig kjipt!!!  Får håpe du kan kose deg litt på dagtid om du har fri i dag[:D]. I går blei jeg kjempedårlig på kvelden. Dritkvalm og skikkelig frysepinn. Så var jeg så fysen på noe, men visste ikke hva... så smakte jeg på en rosin og den var dårlig... å fytti fåglerna DET var kvalmt, ass!!!!  Tror ikke jeg kommer til å spise rosiner noen sinne igjen. URKH!
Neeeeeei,usj hehe...
Fy fader,det er så EKKELT,når man virkelig fyser på noe,også smaker det ikke som det skal,ØSJ.....
Joda,jeg skal leke husmor,med en 2 1/2åring i hælene,blir nok myyyyye ro å få [8D][8D]

Sorry men godt å se at det er flere som ikke får sove om natten!!!! [:D] Har kanskje sovet en hel natt på snart 3 uker og man blir jo suuuuuper trøtt på ettermiddagen men natta er jeg lys våken igjen.... Morro... NOT.. Prøvde med beroligende tea i går men den hjalp lite....

ORIGINAL: Bakekakesøte

Sorry men godt å se at det er flere som ikke får sove om natten!!!! [:D] Har kanskje sovet en hel natt på snart 3 uker og man blir jo suuuuuper trøtt på ettermiddagen men natta er jeg lys våken igjen.... Morro... NOT.. Prøvde med beroligende tea i går men den hjalp lite....
Neeei,pokkern at det ikke funket da [8|]

Okay,vi kan trøste hverandre med at vi ikke er alene om det,sånn når det står på som værst,hehe.
[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: Bakekakesøte

Neeei,pokkern at det ikke funket da [8|]

Okay,vi kan trøste hverandre med at vi ikke er alene om det,sånn når det står på som værst,hehe.
[8D]

Mulig man må drikke litt mer enn jeg gjorde så i kveld blir det en STOOOR kopp [;)] Den smakte ikke kjempe godt akkurat men nå hadde jeg vel drukket hva som helst hvis det fikk meg til å sove [:D] Har heldigvis en snill samboer som lar meg sove på morgningen i helgene

Back
Topp