Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk du lenge på det? Fikk du av psykiater eller lege? Har gått til psykolog før ift bulimi, angst og depresjoner. Men eneste sliter med nå er overspising og litt angst. Men har ikke tid ( alene ) til å gå til psykolog. SåJeg gikk på det før mot depresjon, angst og bulimi. Det funket som bare det, og livet mitt ble snudd på hodet til det bedre. Det eneste jeg fikk som bivirkning var at i ganske nøyaktig 2 uker ved oppstart så hadde jeg helt marerittaktige angstanfall all day every day, helt uten grunn. Men så forsvant det like kjapt som det kom, etter akkurat 2 uker. Det kan være kjekt å vite om at sånne ting kan skje, så man ikke tror man går fra totalt fra vettet.
Gikk du lenge på det? Fikk du av psykiater eller lege? Har gått til psykolog før ift bulimi, angst og depresjoner. Men eneste sliter med nå er overspising og litt angst. Men har ikke tid ( alene ) til å gå til psykolog. Så
Tenkte høre med legen min. Hvordan kom du deg igjennom de to ukene? Var det levbart?
Gikk du lenge på det? Fikk du av psykiater eller lege? Har gått til psykolog før ift bulimi, angst og depresjoner. Men eneste sliter med nå er overspising og litt angst. Men har ikke tid ( alene ) til å gå til psykolog. Så
Tenkte høre med legen min. Hvordan kom du deg igjennom de to ukene? Var det levbart?
Hvor raskt merker du bedring?Jeg gikk lenge på det, ja. Sluttet med det da jeg var gravid og begynte på zoloft i stedet (er det som ligner mest på fontex uten å være skadelig under svangerskap). Går fortsatt på zoloft siden jeg uansett er kvitt bulimien.
Men da jeg begynte så hadde jeg jo ikke barn å tenke på... Jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet det nå som jeg har noen å passe på 24/7. Men det at jeg visste at det var pillene som gjorde det, gjorde hvertfall at jeg ikke ble redd mens det sto på.
Er ikke sikkert at det er noe som du vil oppleve om du begynner på dem selv om jeg gjorde detHjernens kjemi har jo alt å si for dét, og den er jo forskjellig.
Men om noe skulle skje (bivirkninger) i en overgangsperiode, har du noen som kan hjelpe deg?
Håper virkelig det. Eller at han finner noen andre løsningerFikk det forresten av en psykiater. Glemte å svare på det
Men kan godt hende legen din er enig med forslaget ditt.
Hvor raskt merker du bedring?
Høres helt himmelsk ut! Å bare bli kvitt spiseudyret. Nei. Det er jo samt. Alle reagerer nok forskjellig på det. Men noe bivirkninger må man vel uansett regne med. Har desverre ingen som kan hjelpe. Har mamma , men hu har aleneansvaret for tantebarna mine. Føler inne jeg kan legge det på henne.
Håper virkelig det. Eller at han finner noen andre løsningerhvordan hjalp det på
Bulimien egentlig? Tankene?