Folsyre

Lila93

Flørter med forumet
Hei. Har dere sluttet å ta folsyre tabletter etter at 2. trimester startet? Har hørt det er noen som tar det hele svangerskapet også.. Det er jo folsyre i disse gravid pakkene fra apoteket.
 
Det er folat/folsyre i multivitaminen jeg tar, så da blir det til at jeg tar det ut svangerskapet :rolleyes:
 
Hei. Har dere sluttet å ta folsyre tabletter etter at 2. trimester startet? Har hørt det er noen som tar det hele svangerskapet også.. Det er jo folsyre i disse gravid pakkene fra apoteket.
Tips; gravidvitaminene fra apoteket er bare fanteri og salgs triks ;-) nycoplus multi eller nycoplus multi omega-3 inneholder aakkurat det samme til halve prisen :)
 
Legen min sa hun pleier å anbefale å bruke opp esken, der er bra for mor også :) så jeg har bare forlatt å ta det jeg
 
Har ikke turt å slutte med folaten enda... Selv om jeg også mener å ha lest at det er før graviditet og i starten det trengs mest.
 
Slutter etter uke 12 Alltid eg. Er litt folat i vitaminbjørner også:hilarious:
 
Kjøpte gravidpakker på apoteket, og jordmor sa jeg kunne bruke opp de før jeg sluttet etter 1.trimester:) Kommer ikke til å fortsette når det er tomt.
 
Sluttet etter 12 uker, fikk beskjed om at det ikke er noe hensikt etter dette. Tar tran og jod :)
 
Jordmor på helsestasjonen sa at jeg kunne slutte da jeg var der i uke 12, så da gjorde jeg det :smile
 
Back
Topp