folsyre?

idaOGodin

Betatt av forumet
har dåkk begynt å tatt folsyre?=) æ har tatt min første tabelætt idag:)

Gått på det siden vi begynte med prøvingen i begynnelsen av Januar! [:)]

ok...bare jeg som henger litt etter[:)] med nr1. brukte vi 1,5 år på å bli gravide, og nå brukte vi 7 mnd, så ville ikke bruke det over så lang tid[:D]

Har tatt Folat siden vi begynte å prøve [;)]

Jepp tar det og de gravid tab fra apoteket[:)]

ORIGINAL: idaOGodin

ok...bare jeg som henger litt etter[:)] med nr1. brukte vi 1,5 år på å bli gravide, og nå brukte vi 7 mnd, så ville ikke bruke det over så lang tid[:D]

Nei, du er ikke alene.. Skal starte på det imorgen da jeg ikke har fått kjøpt det :) men tar omega 3 da :)

har faktisk ikke begynt ennå[&:] må dra meg på apoteket i morra å få tak i folat å omega 3[:D]

ja det har jeg knaska i meg i en evighet[:D]

jeg har tatt helt siden vi begynte å prøve...

Jeg har sikkert rekorden her. Har tatt folsyre i 3 år allerede, siden vi begynte å prøve på storebror.[8D][:D] Kommer nok til å fortsette til jeg er ferdig med å amme dette lille nurket.

ORIGINAL: alenemed2troll

har faktisk ikke begynt ennå[&:] må dra meg på apoteket i morra å få tak i folat å omega 3[:D]

Er sånn to i en kapsel greier på apoteket. Husker ikke hva den heter, men er med folsyre og omega 3 :) jeg tar det. Gul pakning :D

ORIGINAL: Mamii 25

ORIGINAL: alenemed2troll

Er sånn to i en kapsel greier på apoteket. Husker ikke hva den heter, men er med folsyre og omega 3 :) jeg tar det. Gul pakning :D

takk for tipset[:D]

har ikkje bynt enda... trodde jeg hadde mere ijen om etter jeg fikk lillemann men hadde ikkje det så tenkte jeg skulle bynne i morgen om jeg kommer meg på apoteke i morgen...[:)]

Back
Topp