Folsyre etter uke 12

Enbabytakk26

Flørter med forumet
Hei damer. Lurte litt på hva deres tanker er rundt folsyre etter uke 12? Står overalt at det er frem til uke 12, men ser ikke problemet med å fortsette? :)

Hei damer. Lurte litt på hva deres tanker er rundt folsyre etter uke 12? Står overalt at det er frem til uke 12, men ser ikke problemet med å fortsette? :)
Er vel ikke mye problem med å fortsette, men samtidig lite grunn til å gjøre det. Det skal tas for å støtte lukking av nevralrøret, og da dette lukkes innen uke 12 har det ikke mye hensikt å ta etter - hvertfall så fremt en har et normalt godt sammensatt kosthold :)

Jeg tenkte å ta til boksen er tom, så slipper jeg å ha en halvfull boks med vitaminer i skapet :happy: Tror jeg har litt under en mnd igjen med tabletter.

Jeg tar gravid-multivitaminer hele svangerskapet :happy: Tipper begge deler går fint, men jeg tenker det er bra for meg å få i meg de vitaminene uansett

Går kun på multivitaminer som inneholder anbefalt mengde folsyre. Tar i tillegg folsyre utenom (pga mangel). Tar til det er tomt, å fortsetter på multi

Back
Topp