Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed av gynekologen og jordmor om å ta dobbel dose jaHei. Lite spm. Dere som har vært gravid/eller er med tvillinger.. har dere økt dose med folsyre?
Takk for svar. Fikk hvite akkurat i uke 5 at det var 2. Idag er jeg 6+1Så har bare tatt vanlig dose. Fastlegen min sendte med en artikkel som konkluderte med at vanlig dose ble brukt her men at i usa dobbel dose. Nå har jeg tatt dobbeldose fra idag da. Pluss at jeg har glemt den nå 2 dager huffJeg fikk beskjed av gynekologen og jordmor om å ta dobbel dose ja
Går nok så fint jeg fikk vite at det var tvillinger 6+4 så da dobbelt jeg først. Gynekologen sa også at man tisset bare ut overskuddet dersom det ble for myeTakk for svar. Fikk hvite akkurat i uke 5 at det var 2. Idag er jeg 6+1Så har bare tatt vanlig dose. Fastlegen min sendte med en artikkel som konkluderte med at vanlig dose ble brukt her men at i usa dobbel dose. Nå har jeg tatt dobbeldose fra idag da. Pluss at jeg har glemt den nå 2 dager huff
Tusen takk.Går nok så fint jeg fikk vite at det var tvillinger 6+4 så da dobbelt jeg først. Gynekologen sa også at man tisset bare ut overskuddet dersom det ble for mye
Masse lykke til!
Nei. I følge apoteket skal man ikke doble dose pga flerlinger.Hei. Lite spm. Dere som har vært gravid/eller er med tvillinger.. har dere økt dose med folsyre?