folkeskikk og sossial intelligens??

ja ja godt vi ikke er like lurer på hvordan folk klarte seg før i tiden jeg[8|] vel dere gjør som dere vil og jeg som jeg vil.. og ja jeg er frekk i kjeften men rart at du erfarer at folk ikke tar hensyn mens jeg ikke har slitt med det problemet når jeg har fartet rundt med barnevogn... vi er vel ferdig med denne diskusjonen nå så lykke til med trillingen jeg ser frem til min tid med et smil og skal kose meg med både trapp og heis[:D]

Det er lov å ta barnevogn i rulletrapp men ikke forand deg. Du skal stå først og holde den.
Se på bilde neste gang [;)]
I Stavanger har de gla mat og sandvollyball vært år. Det gryr med folk der inne og vi har en gutt som sitter i rullestol/vogn og der skal alle fram og har fått voksne over han noen ganger. Det må jeg si er litt irriterende kan ta litt hensyn [:D]

Det å amme på et offentlig sted synes jeg er helt normalt i mine øyner..synes det er fint.
En trenger jo ikke glo, hvis en ikke liker det..men det er naturlig og normalt synes
jeg. Men å skifte bleie på et bord i en resturant er æsj... Det går an å finne seg et toalett eller et stellerom..

Det går an å være litt distre da.. Amme offentlig er ok, men en trenger jo ikke sette seg midt i hoveddelen i et kjøpesenter..det er jo masse benker rundt om kring..

Selfølgelig tar det plass med vogner osv. men barnemødre skal ikke ta over hele resturanten med hylende barn, det synes jeg faktisk er verre..

At de lar barna ligge på gulvet å hyle og skrike..når du sitter der og har betalt en god sum for en middag, og skal kose deg..

Er kjempeenig med deg Godhjerta.
Utrolig irriterende med sånne mdra som bare lar ungene gjøre som de vil og har null kustus...
Min stoooore frykt for at Sander skal bli sånn, men det tor jeg ikke da [:)]

Våre barn blir hva vi gjør de til enkelt og greit. Noen bryr seg om amming ute andre ikke, det samme når det gjelder å ta hensyn fra begges sider. Har vært nødt til å ta rulletrapp med barnevogn mange ganger fordi heisen er opptatt av folk som fint hadde klart å gå, men ærlig talt gidder ikke å hisse meg opp mer enn nødvendig. Vi vil alltid komme opp i en eller annen situasjon som vi helst vil slippe.

Alle har forskjellige meninger så ærlig talt kan vi ikke bare respektere at andre ikke mener det samme som oss og la være å gå til direkte angrep på hverandre????

jeg har faktisk aldri sett noen som ammer uten å dekke seg til, og da har jeg faktisk vært på endel amme rom med datteren min når hun var liten.
Hvis man ammer uten å dekke seg til vil vel si at man har begge puppa framme samtidig eller? lol må le litt av dette. og dette ble ett jævla teit innlegg, men jeg kan ikke skjønne helt det med å ikke dekke seg til. finnes vel ikke damer som blotter alt dem har vel????[8|] jaja verden er rar....

Back
Topp