Folkens!!!:)

ella1

Gift med forumet
Begynner dere å få mage,eller er det bare meg??
ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei jo[8D].....og det er nok ikke babyen,for den er såvidt jeg vet bare 2,2cm lang foreløpig[;)]

hmmmm,ikke lett o skulle holde dette hemmelig gitt..

Ja! Mage de lux... sku tro d va to der inne, men d e avkrefta.
Klaga litt på ul sist, å da sa jordmora at jeg som var så tynn merka nok magen raskt... ja, men va tynnere sist og ha ikje mage før etter fire mnd.[8|]

Men men.. ska ikje klage når jeg ble innlagt dagen etter positiv test (4 uker på veg) med asites som gjorde at jeg så 9 mnd på vei ut.[:-]

ORIGINAL: Bens mamma

Ja! Mage de lux... sku tro d va to der inne, men d e avkrefta.
Klaga litt på ul sist, å da sa jordmora at jeg som var så tynn merka nok magen raskt... ja, men va tynnere sist og ha ikje mage før etter fire mnd.[8|]

Men men.. ska ikje klage når jeg ble innlagt dagen etter positiv test (4 uker på veg) med asites som gjorde at jeg så 9 mnd på vei ut.[:-]

uff,ja det husker jeg godt....stakkarn[&o]
den buler ut lissom...koslig det,men litt tidlig kanskje?!!

ja,ja-det ER jo en baby der inne vaffal[:D][:D][:D]

Det som er så kjipt så tidlig er at man rett å slett ser feit ut! En liten ølmage???[8D][8D][8D]
Men det vet jeg blir bedre etter hvert.. gleder meg til virkelig å få kjenne at det er noen der inne![:D]

ORIGINAL: Bens mamma

Det som er så kjipt så tidlig er at man rett å slett ser feit ut! En liten ølmage???[8D][8D][8D]
Men det vet jeg blir bedre etter hvert.. gleder meg til virkelig å få kjenne at det er noen der inne![:D]

[:)]

jeg har fått mage..vanskelig å holde det hemmelig ja[:-]
må nok snart bare fortelle det...men ville egentlig prøve vente til vi har vært på ultralyd.. men skal ikke før 28.april såe....[:-]
sist jeg vr gravid fortalte vi det i uke 16

njasj, har nok litt på kveldstid, er nok mest oppblåst av det jeg spiser...

Har hatt spysjuka i 2 dager nå å da har den vært rimelig flat gitt...[;)]

er veldig oppblåst bare..

Her forandrer magen seg fra uke til uke!
En uke oppblåst, og neste uke borte!!
Så jeg kjenner jeg blir litt stresset faktisk
ettersom jeg snart er 10 uker og det ikke har
skjedd noe enda!

Jeg har ikke fått noe mage, er 8 uker på vei, da jeg var gravid med gutten min som er 3 år nå , fikk jeg ikke mage før jeg var 6 måneder på vei, og hadde hele tiden bitte liten mage..hehe , ingen som så at jeg var gravid..., jeg er ganske høy og tynn, så har kanskje noe og gjøre med det...ikke vet jeg;-) håper på en liten mage denne gangen også jeg, da var det ikke så mye og få vekk igjen etterpå[8D]

Jeg har ekstremt stor forskjell på morgenen og kvelden. I løpet av dagen eser magen ut og blir dobbelt så stor- så jeg umulig kan gå med vanlige bukser, mens på morgenen er den så og si helt flat. Helt absurd fenomen![;)]

JEg har også mage...hadde mage fra før også, men ikke slik som nå!! Jeg synes den begynner å bli litt for stor alt nå jeg da!! Alle på jobben og slik synes jeg har såå gossin baby mage. Og når om dagen bruker jeg en vid tunika. Prøver å si at jeg bare er oppblåst men det vil de ikke være med på [8D]

Tror ikke jeg har fått noe mer mage enn det jeg hadde fra før. hehe. Har lagt på meg litt, men det er nok bare fordi jeg har slutta å røyke og spiser mye mer istede [&:] Gleder meg til den blir litt fastere og hardere og ikke ser ut som en.. ølmage, som 'Bens Mamma' sier [:D]

Bare oppblåst, veldig oppblåst[:'(] Sist var jeg liten hele veien, blir vel ENORM denne gangen!

Back
Topp