Folkens

Min mening er at der er idioti å ikke vaksinere barna sine

For meg er det uforståelig at noen vil ta sjansen på ikke å vaksinere barna sine. Vaksiner sparer mange liv hvert år. Mine unger følger vaksinasjonsprogrammet, akkurat som jeg selv og mannen gjorde da vi var små.

Helt enig! En ting hvis man ikke kan ta vaksinen, men å bevisst la være skjønner jeg meg ikke på. Det er så viktig at en høy nok andel har tatt den for at det skal ha hensikt, og da synes jeg alle har en ansvar for at man klarer det.

Helt bak mål i mitt hode

DET blir faktisk for dumt!

Dette er et fyfy emne her inne, mange delte meninger som kommer fram når det gjelder vaksinasjon av barn. I dette tilfellet er det jo idioti ift. tankegangen om at man ikke skal gjøre det fordi alle andre gjør det, men mange som ikke ønsker å vaksinere barna sine av andre grunner etter som jeg har skjønt.

Vi kommer selv til å vaksinere våre barn etter planen.

Som babylito skriver så kommer d ann på årsaken til at man ikke gjør det.
Men om tankegangen er fordi alle andre gjør det så blir det for teit.
For å ikke vaksinere så bør det ligge medisinske grunner bak.
Eller andre gode grunner (i mine øyne finnes det ingen gode grunner til å la vær)

Idioti egentlig. Barn kan bli syke og smittet selv om alle andre barn er vaksinert. Og hvorfor ikke vaksinere når dette er noe som blir tilbudt GRATIS på helsestasjon??

Uansvarlig overfor sine egne barn, og dem som av medisinske grunner ikke kan vaksineres.

Selv tenker jeg å vaksinere meg selv faktisk, fordi jeg fant ut *treigt nok* at man ikke er fullvaksinert lenge som voksen.

Back
Topp