Folk ut av Greys!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Så nå at både Izzy og George skal ut av Greys Anatomy iløpet av kort tid.
Skjønner jo tanken bak, serien HAR tapt seg, er bare i perioder det glimter til og er bra, selv om jeg fremdeles liker serien da. Men, det som plager med med at Izzy forsvinner er at da får vi vel aldri se at hun møter dattera si? Eller vite om hun ble frisk av blodkreften? Jeg vil viiiite! [&:]

http://www.dagbladet.no/2009/02/11/kultur/tv_og_medier/greys_anatomy/4797456/
Her er linken der jeg fant ut at de skulle ut, forresten..

joa, jeg har sett det som er kommet, og sesong 5 er så som så... Skuffende, etter DEN avslutninga på sesong 4.

ORIGINAL: et_lite_vesen

Syntes du skal skrive SPOILER i headen din! [&:]

Det står jo på dagbladet nå, er ikke noe info ellers..

ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: toneany

joa, jeg har sett det som er kommet, og sesong 5 er så som så... Skuffende, etter DEN avslutninga på sesong 4.

skal vel litt til å toppe når det har vært så bra til nå[&:] du får skrive litt hva som skjer med hvit skrift..nyskjerrig jeg[:D]

Hehe, nei, det skal jeg IKKE gjøre [;)]
Du får laste ned selv og se [:D]

Syntes alt tapte seg så utrolig da "spøkelset" kom. Så på IMDB at Greys seerrating gikk ned med 16% forrige uke. Jeg har også sett så langt som de er forresten og nå syntes jeg det har tatt seg skikkelig opp igjen jeg. Kan ikke forstå hvorfor Izzy og George skal ut av serien. Da ville jeg heller kuttet ut på de nye weirdo folkene..

De har begge valgt selv å gå pga. at de mener kvaliteten på serien synker.

ORIGINAL: hønselovisa og egget

hehe, syns serien er likså bra enda jeg;)koser meg gløgg i hjel, ler og griner om hverandre!og jeg har sett alt som har komt jeg oxo;)

Signerer deg hønselovisa[:D] Storkoser meg jeg!

ORIGINAL: chuki

ey! ikke røp noe da. Ser det på tv2 jeg... dårlig gjordt at det blir røpet her inne hva som vil skje fremover.

Heeeeeelt enig!!!![:'(][:'(][:@][:@]
Syns du kan endre overskriften din og advare folk om at du røper da...
Du ødlegger jo for andre!!!!!!!!![:'(]

ORIGINAL: Mamman t Marius

ey! ikke røp noe da. Ser det på tv2 jeg... dårlig gjordt at det blir røpet her inne hva som vil skje fremover.

hehe, om du leser se og hør eller vg eller what ever, står det der, så det er ikke no vi røper!

Gjør ikke det jeg nei[;)]

hehe, om du leser se og hør eller vg eller what ever, står det der, så det er ikke no vi røper!

Nettopp det jeg også tenker. Har jo ikke røpet noe av handlinga som ikke har gått på tv, liksom.

ORIGINAL: CogJ

Gjør ikke det jeg nei[;)]

da har du noe å begynne med[8D]

Ja,da har jeg iallefall fyllt opp kveldene mine[8D]hihi

ORIGINAL: Kittekat

Blodkreft?[8|]

Ja, i sesong 3 var det vel, adoptivforeldrene til dattera til Izzy dukket opp og ba henne om å teste seg og evt donere ryggmarg, for Hannah hadde blodkreft og donoren de egentlig skulle bruke hadde dødd.[8D]

Back
Topp