Folk og deres kommentarer.

Æsj. Det er like mange meninger som det er folk. Har fått høre begge deler, utrolig nok. Har fått samme beskjed som deg at, WOW, da er du svær! Eller, det blir en stooor unge det der da! Eller, er det tvillinger?! Også har det vært de som sier at, nå har du jo ikke vokst noenting, du er jo bitteliten! Å, så fantastisk å se noen som tar seg så godt ut som gravid, med sånn liten og nett mage. (den siste der var jeg selvsagt glad for og da:) ) men poenget er at når man kan høre så mye forskjellig fra så mange folk, så kan man ikke ta det folk sier seriøst. Jordmoren din vil jo fortelle deg om du følger gjennomsnittet eller ei :)

Æsj. Det er like mange meninger som det er folk. Har fått høre begge deler, utrolig nok. Har fått samme beskjed som deg at, WOW, da er du svær! Eller, det blir en stooor unge det der da! Eller, er det tvillinger?! Også har det vært de som sier at, nå har du jo ikke vokst noenting, du er jo bitteliten! Å, så fantastisk å se noen som tar seg så godt ut som gravid, med sånn liten og nett mage. (den siste der var jeg selvsagt glad for og da:) ) men poenget er at når man kan høre så mye forskjellig fra så mange folk, så kan man ikke ta det folk sier seriøst. Jordmoren din vil jo fortelle deg om du følger gjennomsnittet eller ei :)

Haha, jeg veit. Er det tvillinger? Helt latterlig hva folk finner på å si eller spørre om.
Nå skal jeg på jobb - forbereder meg på at 4 av 10 ansatte skal stryke meg på magen!
Allemannseie.no

Jeg har faktisk nesten bare hørt fine kommentarer denne gangen, som "så fin mage du har!", "så bra du ser ut, du stråler" osv :) De er jeg jo veldig glad for ;) Har fått en kommentar da, om at det måtte snart nærme seg termin... ;)

Biter på ingen måte like hardt på meg denne gangen som første, det må jeg innrømme.. Blitt litt mer hardhudet, tror jeg, sett flere gravide og vet at vi er så ulike og mener så ulikt om dette.. Jeg har også bare lagt på meg 0,5 kg til nå, så da vet jeg jo at det som er ekstra kun er baby.. Men jeg liker IKKE å bli tatt på av bekjente/fremmede, men har ikke skjedd til nå (var mye med første) heldigvis :)

Jeg synes magen din er helt perfekt, lalita :) akkurat som den skal være den :)
Skjønner ikke helt hva det er med folk rundt dere jeg altså.. Jeg kan ikke huske å ha opplevd noe sånt! Her er det ingen som tafser meg på magen, og få kommenterer magen. En kommentar jeg har fått denne gangen er at "du bærer tungt", og det er helt sant det :) Frøkna i magen ligger godt ut i magen, og ikke tett inntil ryggraden, sånn var det med Thale og for 6år siden ;)
Fikk tvillingspm på slutten med henne, og jeg skjønner det godt for jeg vet jeg var stor :)
Fikk en kommentar på mandag i bhg om at jeg ikke kan ha lagt på meg stort selv, hyggelig for jeg føler meg stor og tung allerede :)

Back
Topp