Folk mener ulikt, men..

Haha ;p noen av disse var rå kule og jeg hadde lagt merke til dem. Men til nr 7 hadde jeg ikke brydd med særlig om. Går heller ikke med strømpebukser.... skjelden jeg bryr meg om hvordan folk kler seg, men må innrømme at noen har fått meg til å heve øyenbrynene fra bakken:)

Et par av dem var morsomme. Andre stygge. Jeg hadde ikke tenkt over det engang :) Er dette noe man skal irritere seg over så har man et problem, og det er ikke strømpebuksene :P

Hva var egentlig spørsmålet her? At du er sliten? Hvordan er det egentlig å gå på luft?
Ser ut til at resten av gjengen skjønte hva jeg skulle fram til. Skjønner ikke helt poenget med ditt innlegg her. Spørsmålet står der i forhold til hva som er den "normale" tankegangen av de tre alternativene. Luft fungerer det :) dvs. oksygentilførsel. Får ikke i meg noe særlig med føde for tiden grunnet en type hodepine jeg har. Så manko på søvn og mat og jeg får oksygen på maske. Om tråden irriterte deg av den grunn at jeg poengterte at jeg var sliten og føler jeg går på luft.. så syns jeg du kunne latt være og svart?

Back
Topp