• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Folk mener ulikt, men..

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
..hva er gjennomsnittslig det som tenkes mest? Dette kan bli langt og rotete, men skal prøve å holde meg så kortfattet og "presis" som mulig.

Jeg er for tiden veldig sliten og går på luft og ingenting. Da har tankene det med å ville seg inn på baner som er på dypt og ukjent farvann. (Leses: jeg blir så lett distrahert av småsaker jeg normalt ikke ofrer så mye tanker på siden det ikke angår meg, som i denne saken.. jeg bruker ikke strømpebukser :p )Nå nettopp skle tankene over på noen strømpebukser, og jeg fikk for meg at de ikke hadde vært så festlige på en flyplass f.eks :p samboer sa han ikke hadde tenkt noe særlig over det.
(Prøver å få til et bilde her en plass)
http://eavisa.com/2016/10/25/14-syke-men-morsomme-stromper-for-de-med-god-humor/
Den siste, nr. 7, på første side :p med våpen på. Så sa en tredjepart her at, de strømpene der burde vært forbudte. Så da var det 3 meninger :p

1.Min samboer hadde ikke brydd seg eller tenkt noe over det.
2.Jeg hadde tenkt at de ikke hadde vært noe festlig på en flyplass eller evt. at i en tid som dette, så kan det støte folk mer enn være en morsom sak.
3.Og en tredje. som mener at slike saker burde vært totalt forbudt.

Jeg er bare nysgjerrig på hva som tenkes mest om dette. Fillesak eller big deal? :)

For meg hadde det vært en fillesak. Tenk å henge seg opp i våpen på noen strømpebukser.

Hadde ikke brydd meg

Synes nr 7 var råstygg, men om noen vil gå med det så kjør på. Jeg personlig hadde gått for nr 10 om jeg skulle brukt en av disse :D

Skjønte ikke hva det hadde med flyplass å gjøre engang jeg...

Syns de verken var fine eller morsomme, men det er jo tydelig at de er tegnet, så hadde vel brydd meg fint lite så lenge det ikke var noe et lite barn hadde på seg.

Det kan godt være de hadde bedt deg ta den av på en flyplass uansett. Pga. min samboer sin beltespenne så tilkalte de politiet.. Han kranglet seg til at han fikk sende den hjem til slutt, men helt tragisk at de skal henge seg opp i sånne små ting.

Hadde nok hverken lagt merke til det eller brydd meg.

Hva var egentlig spørsmålet her? At du er sliten? Hvordan er det egentlig å gå på luft?

Syns de var småartige og sære, og jeg liker sære ting. :P Hadde ikke gått med de selv, da.

Jeg synes alle var dritstygge men hver sin smak. Hadde ikke brydd meg om noen andre hadde gått med det... men hadde ikke likt at feks barnehageassistentene hadde kledd seg i strømpebukse med blod/hull eller pistol, da.

De var bare skikkelig stygge. Men hadde ikke brydd meg om at andre hadde hatt det på. En fillesak.

Back
Topp