Folk aner mistanke!!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
I dagtidlig fikk svigers vite om at jeg var gravid, vi hadde ikke klart å holde det hemlig for de så lenge uansett ;)

Men i dag var vi i bursdag til en i familien, og tror dere jaggu ikke at svogeren min ringte til svigermor senere og spurte om jeg var gravid!!!

Ja, jeg er oppblåst, men herlighet da, det kan da umulig se ut som om jeg er gravid ;)

Svigermor sa bare at jeg hadde lagt på meg litt etter ferien ;)

TuMmY LoVe

OHHH, dette blir vanskelig å holde skjult! Har ei kollega som lurte på om det hadde skjedd noe i det siste, da hu synes jeg var blitt så forandret nå ;) Hu klarte ikke sette fingeren på hva det var, men hun sa jeg ihvertfall så godt ut ;)

Bare si at du har tatt en ansiktsbehandling, og lagt på deg litt i sommer... Pappa sier at han kan se på meg at jeg er gravid, han ante mistanke ett par dager før jeg sa det til de og jeg er bare 5+0. Kvinner får et rolig uttrykk i ansiktet...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Da jeg var hos familien min i sommerferien fikk jeg høre av to av mine søstre at jeg så så frisk og godt ut. "Er du gravid?" Fikk jeg selvfølgelig høre rett etterpå. :P "nei", sa jeg helt uvitende om at det var jeg faktisk :P Jeg trodde hele tiden at jeg ikke rakk å bli gravid før mannen reiste offshore. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp