Folikkelvekst

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Noen som vet hvor mye en kan forvente at de vokser pr dag ? Vet jo at 2mm er normalt i vanlig syklus, men hva med når man går på medisiner ? Er der indivuelt ?

Skal være 2mm da også, fordi man modner flere egg med medisiner

Er det ikke rundt 2 mm da også? Bare at det er flere som vokser? Jeg mener det er 2 mm de har pleid å regne med når jeg har vært på kontroll, :)
Okei, det kan godt være. Bare jeg som håper med økt dose at de booster veksten og, for det hadde på en måte vært litt logisk det og. Skal spørre gyn på tirsdag.

Skal være 2mm da også, fordi man modner flere egg med medisiner
Okei, men er du sikker på at ikke veksten og blir boosta av økt dose liksom ? For de sier jo noe sånt som " folikler var små- vi øker dosen for de må bli større" hvis de vokser 2mm til normalt så bør de vel vokse mer om de får medisiner ? Er ikke det logisk ? :p

Okei, men er du sikker på at ikke veksten og blir boosta av økt dose liksom ? For de sier jo noe sånt som " folikler var små- vi øker dosen for de må bli større" hvis de vokser 2mm til normalt så bør de vel vokse mer om de får medisiner ? Er ikke det logisk ? :p
Vel, de skal ihvertfall ikke være ekstremt mye mer enn 2-3 mm om dagen, det blir jo ganske ekstremt

Gyn kunne idag bekrefte at feks Gonal F stimulerer raskere folikkelvekst faktisk.

Så hun noe om hvor mye evt?
Nei, men mer enn normalt fordi det var ikke alltid at en folikkel vokste 2--3 mm i døgnet, pluss det var for å få booster flere om gangen. Han så så dumt på meg at jeg "bare okei hehe"

Nei, men mer enn normalt fordi det var ikke alltid at en folikkel vokste 2--3 mm i døgnet, pluss det var for å få booster flere om gangen. Han så så dumt på meg at jeg "bare okei hehe"
Åh, det er så kjedelig med sånne folk når man er nysgjerrig!

Back
Topp