Folat!

Jepp, je startet når je fant ut at je var gravid. I dag er jeg 7+3 og fant det ut for en uke siden.. :)

bruker gravid vitaminer m/folat i,var vist det beste å ta når man var gravid sa de på apoteket til meg
og de folat-tablettene på glass,de som er små de inneholder laktose[&:]
så de kunne jeg ikke ta,man må passe på slikt hvis man er allergisk[;)]

Tar vitaminene for gravide fra Nycomed. Mulig det bare er meg, men virker som magen reagerer og blir løsere av dem. (beklager opplysninger.hehe) Har bare brukt dem i 3 dager så får se om det går seg til:)

Jepp, begynte med folat den dagen jeg testet positivt (3+4) [;)] Tar også et vitamin&mineral-tilskudd + trankapsler!! [:D]

Jeg er 5 uker på vei og jeg tar bare folat tabletter , bør jeg ta noe mer vitaminer ?

Begynte med folat ca. 1 mnd før befruktning. Hvor lenge sier de ata man skal fortsette med det. Jeg tar også Omega 3, og drikker 1 GO123 om dagen som kosttilskudd. [:)]

Ja, tar det trofast[:)] Vil gjøre alt jeg kan for at ting skal bli bra[:)] Tar også tran[:)]

Jeg tar bare folat i tillegg til medisiner jeg må ta av andre grunner. Har legetime om to uker, så jeg regner med at jeg får beskjed da om jeg må ta noe mer. Legen min er visst populær, alltid lang ventetid[:@]

Starta i går jeg når jeg fant det ut![:)]
Men må kjøpe meg noe omega 3 tabletter eller noe sånt i tillegg tror jeg, å noe for å få opp jern%.
Hadde så lav jern% sist, så legen mente det når jeg prata med han i dag at jeg måtte starte med noe nå!
Noen som har noe å anbefale?

Tatt Folat siden før jeg ble gravid...og Omega 3 tar jeg så ofte jeg husker det. Er merkelig glemsk.....

gravid tablettene som er nevnt tidligere her og omega 3 [:)]
Tatt det i 2 mnd nå.

Tar gravidtabl og tran. Kjøpte inn da vi begynte å prøve, men ikke så flink å ta dem da. Siden jeg fikk + har jeg tatt det hver dag.

Har gjort det siden jeg var 3+5, da jeg fant det ut.
I tilegg så tar jeg også multivitaminer :) Her skal spiren vokse opp i en sund og god mage :) Skal iallefall prøve ;) hehe[:D]

Back
Topp