• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Folat...

Sonic

Glad i forumet
Bruker dere folat enda?

Ja... men det er bare fordi jeg har mer igjen, aner ikke om det gjør noe godt eller ikke [&:]

Jeg tar også enda, også fordi at det er mer tabletter igjen :)

Eg var tom for ei uke siden ca, så eg sluttet då. Har jo tatt det ei god stund før eg vart gravid. 

Jeg bruker enda, mest for at jeg har igjen, men akupunktøren sa at folat kan hjelpe mot kvalmen. Tør ikke slutte da. Tør jo ikke tenke på hvor kvalm jeg blir hvis jeg slutter...[:'(]

Ja men glasset er snart tomt

Man skal jo helst ikke ta folat etter første trimester. Da er det ikke behov for det og kroppen trenger ikke mer tilførsel.
Jeg fikk streng beskjed av min lege å ikke ta mer folat etter første trimester. Så jeg sluttet for litt siden jeg.

Jeg fikk beskjed av JM og slutte etter 12 uker, så jeg har akkurat sluttet å ta det...

nei slutta da jeg hadde vært på ul ved 12 uker da jeg visste at det stemte med mens termin, men jordmor sa jeg bare kunne spise opp glasset, men har jo slutta på det, så da begynte jeg ikke igjen

bruker enda, mest for at jeg har igjen, men akupunktøren sa at folat kan hjelpe mot kvalmen. Tør ikke slutte da. Tør jo ikke tenke på hvor kvalm jeg blir hvis jeg slutter...

fekk beskjed om at eg skulle gå på folat i 3 mnd... så frå 29 juni blir det til 29 september.. Eg er fremdeles på første glasset mitt, men tenkte eg kunne høyre når eg er på ultralyd;) (JA; skal til ultralyd 18.9!:D!!)

ORIGINAL: Blessed woman

Sluttet ca. når jeg var 12 uker på vei[:)]

Back
Topp