Folat

SepBaby17

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Har dere tatt folat i prøveperioden, eller begynte dere på det når dere fant ut om graviditeten? Vi har prøvd så lenge så har ikke gått på folat, det hadde blitt endel bokser :D så begynte når jeg fant det ut, 4+2.
 
Jeg begynte å ta det med en gang fra positiv test. i starten da vi begynte å prøve så tok jeg det, men etter 1 år uten resultat så sluttet jeg å ta det :p
 
Begynte å ta folat i juli i fjor, startet prøvingen i september.
 
Begynt ved positiv test. Var ikke planlagt. De to andre var planlagt, men satt på første forsøk, så rakk ikke å somle meg til å starte på folat før testen var positiv da heller
 
Jeg startet ved positiv test i august i fjor. Mistet i uke 11, og fortsatte bare å gå på folat i påvente av nytt svangerskap :)
 
Begynte å ta folat når vi begynte å prøve for litt over ett år siden, når jeg hadde tømt noen bokser ble det ikke til at jeg kjøpte ny, mistet litt troen på at det kom til å gå egentlig. Gikk og kjøpte ny med en gang jeg fikk positiv test ;)
 
Last edited:
Gått på det i 2 år nå :wacky:
 
Begynte februar 2019, og ble gravid i mars. Mistet i mai, men fortsatte å ta. Har blitt en del brett/bokser :hilarious: tenker å ta til alt er tomt, så blir litt etter uke 12 og :)
 
I Danmark anbefales folat fra 3 måneder før man blir gravid. Startet i januar 2018 og har gått på det til nå, haha! Ting tok tid ;)
 
Må si dere er gode som har tatt folat så lenge! :eek:
Jeg begynte å ta i begynnelsen av prøveperioden, men sluttet da jeg innså at det ville ta litt lengre tid en «planlagt». Begynte på ny igjen i det jeg fikk positiv test, ca 4 uker :)
 
Tatt i ca et år nå. Planla å begynne å prøve lenge i forveien, så jeg begynte å ta folat tidlig for å «komme i gang» :hilarious: Var så gira
 
Lang prøveperiode. Så har vært av og på. Men en folsyre:woot: Men veldig nøye fra positiv test
 
Back
Topp