Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere tatt folat i prøveperioden, eller begynte dere på det når dere fant ut om graviditeten? Vi har prøvd så lenge så har ikke gått på folat, det hadde blitt endel bokser så begynte når jeg fant det ut, 4+2.
Jeg begynte å ta det med en gang fra positiv test. i starten da vi begynte å prøve så tok jeg det, men etter 1 år uten resultat så sluttet jeg å ta det
Begynt ved positiv test. Var ikke planlagt. De to andre var planlagt, men satt på første forsøk, så rakk ikke å somle meg til å starte på folat før testen var positiv da heller
Begynte å ta folat når vi begynte å prøve for litt over ett år siden, når jeg hadde tømt noen bokser ble det ikke til at jeg kjøpte ny, mistet litt troen på at det kom til å gå egentlig. Gikk og kjøpte ny med en gang jeg fikk positiv test
Begynte februar 2019, og ble gravid i mars. Mistet i mai, men fortsatte å ta. Har blitt en del brett/bokser tenker å ta til alt er tomt, så blir litt etter uke 12 og
Må si dere er gode som har tatt folat så lenge!
Jeg begynte å ta i begynnelsen av prøveperioden, men sluttet da jeg innså at det ville ta litt lengre tid en «planlagt». Begynte på ny igjen i det jeg fikk positiv test, ca 4 uker