Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, anbefales hele svangerskapet nå, vært slik siden sommeren 2016, gikk gravid med nr to da de endret på det Men viktigst før og de tre første månedeneDe anbefaler vel nå ut svangerskapet så jeg tar hele veien til mai jeg.
Ja, anbefales hele svangerskapet nå, vært slik siden sommeren 2016, gikk gravid med nr to da de endret på det Men viktigst før og de tre første månedene
Da tar du for mye nå, skal ta 400mikrogram med mindre du har folat mangel og legen har sakt at du skal ta mer Life line care sine gravid vitaminer har rett dose av alt for hele svangerskapetHvilken dose anbefales? Nå tar jeg multivitaminer som inneholder 200 mikrogram pluss tilskudd av folat på 400 mikrogram. Lurer på om jeg burde fortsette med den på 400 mikrogram i tillegg eller om det holder med multivitaminene som inneholder 200
Ja, anbefales hele svangerskapet nå, vært slik siden sommeren 2016, gikk gravid med nr to da de endret på det Men viktigst før og de tre første månedene