Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg aner dessverre ikke (tar folat,d-vit og omega 3 fra hver sin boks), men håper du får svar av noen som vetSånn som jeg har fått det med meg, så tar jeg den gravid-pakka i første trimester, og så tror jeg at jeg leste at etter det skulle jeg ta mamma-pakka med vitaminer (fra apoteket). Er det feil? :/
Hvis ikke kan jeg jo bare spørre legen eller de som jobber på apoteket. De har vel kontroll på dette ogsåJeg aner dessverre ikke (tar folat,d-vit og omega 3 fra hver sin boks), men håper du får svar av noen som vet![]()
Sånn som jeg har fått det med meg, så tar jeg den gravid-pakka i første trimester, og så tror jeg at jeg leste at etter det skulle jeg ta mamma-pakka med vitaminer (fra apoteket). Er det feil? :/
Tror ikke det er nødvendig med hele svangerskapet.Til dere som tar hele svangerskapet, kan jeg spørre hvorfor?er det noe dere har fått vite, som jeg kanskje ikke har fått med meg?
![]()
OkeyTror ikke det er nødvendig med hele svangerskapet.
Jeg vil likevell ta pga jeg har kroniske sykdommer som gjør at jeg ikke tar opp nok vitaminer i kosten. Nå er heldigvis en av "bivirkningene" av gravidteten det at symptomene på sykdommene ikke er så sterke [emoji4]