Folat

Ja tar folat :) jeg tenkte å gå på apoteket og kjøpet den pakka gravitamin, der er alt man trenger :)
 
Som gammel traver i t
Prøver-gamet har jeg spist folat iallefall de to siste årene. Så nå er det bare å fortsette ;-) trankapsler tar jeg hver dag, alltid gjort det. Og siden jeg ikke er så glad i melk tar jeg også en kalsium tablett hver morgen. Leste at gravide burde ta c vitamin? Kanskje noen kan fortelle hva den boksen fra apoteket inneholder så man ser at man får i seg det nødvendige?
 
Folat, vitaminer generelt og omega 3 :)
 
Tar folat og multivitamin.
 
Tar kun folat. Den berømte gravid boksen med vitaminer får jeg ikke ned... Aldri gjort. Synes de vitaminene er store og fæle...
Tenker jeg holder meg til kun folat. Får sikkert beskjed om å ta jern i tillegg siden jeg bestandig får rævva resultat på de prøvene :p
 
Tar folat, også skal jeg begynne å ta tranebærkapsler siden jeg allerede har fått uvi, noe jeg var veldig plaget med i forrige svangerskap.
 
Tar lifecare sin gravid pakke, der er det folat, omega 3, jern, mineraler, vitaminer å blåbær som det så fint står på pakken:happy:
 
Jeg har akkurat begynt å ta nycopluspakken. Fikk den av svigermor, så da prøver jeg den på tross av at folk her sier de tabelettene lukter råttent og smaker forferdelig :p er så tett i nesa at selv min luktesans er kraftig redusert akkurat nå :)

Tidligere har jeg tatt folat og omega3. Legger ved et bilde av innholdet i nycopluspakken :)
ImageUploadedByBV Forum1478025677.037692.jpg
 
Back
Topp