Når slutter dere å ta folat? Sist fikk jeg beskjed om da jeg kom til 12 uker at jeg kunne gi meg! Men nå har jeg igjen tabletter for ca. 2 uker i glasset, så vurderer å ta resten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 78581
Har spist disse hele veien, men er snart over 1:e trimester. Spiser de opp, men sen da? Trenger man noe extra da? D vitamin? Omega?
Noen som vem?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kjøpte feil og fikk kjøpt den for andre trimester. Spydd som en gris av de. Men tror det er samme innhold som i den for 1. Trimester.De har en fra samme leverandør som heter "Lifeline Care kosttilskudd for ammende". Den er også beregnet å bruke fra andre trimester
Omega 2 og kalsium fikk jeg beskjed om. Er det multivitaminer? Du skal helst ikke ta det når du er gravid...Vis vedlegget 78581
Har spist disse hele veien, men er snart over 1:e trimester. Spiser de opp, men sen da? Trenger man noe extra da? D vitamin? Omega?
Noen som vem?
Sniker - må spørre hvorfor?Omega 2 og kalsium fikk jeg beskjed om. Er det multivitaminer? Du skal helst ikke ta det når du er gravid...
Sniker - må spørre hvorfor?
Det er vel ikke direke farlig, men en falsk trygghet. Fordi det meste av vitaminer tisser du rett ut igjen. Mulitivit er litt lureri, de klarer ikke å få den optimale virkningen av alle vitaminer. Pga de kjemiske bindinger ol. Derfor er det bedre å ta hver vit for seg, da er man sikkerSniker - må spørre hvorfor?
Ja det er bra med Omega 3Så det kan ev hålle med at spise tran efter 1 trimester?
Ev D vitamin tabletter o omega f.eks hvis tran ikke går ned ?